MegaByter
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
vandaag heb ik voor het eerst mijn werkende webserver opgezet...
tenminste dat dacht ik...
tot ik later keek via de tor browser bleek het ip adres helemaal niet op het internet te bestaan
ik heb deze tutorial gebruikt om de server op te zetten: http://youtu.be/SKJ55ebMcOc
ben ik nou gek? Er staat toch echt web server als titel
ook blijk ik met mijn ftp geen rechten te krijgen om bestanden te verwijderen c.q. aanpassen...
iemand in de youtube commands zei dat je sudo -i moest gebruiken zodat je root acces kreeg...
ik ben echt een total n00b hierin dus ik dacht het zal wel.. maar ook dit werkt niet...
omdat ik nogal erg snel afgeleid ben heb ik er niks aan om hele boeken te gaan lezen hoe ik een server moet gaan opzetten.
het moet zo simpel mogelijk zijn en het liefst stap voor stap uitgelegd in een filmpje.
en als het nog ff kan in het nederlands lol
ik weet dat liever koekjes niet worden gebakken... maar het zal wel fijn zijn
wie wil mij een beetje verder begeleiden hierin?
tenminste dat dacht ik...
tot ik later keek via de tor browser bleek het ip adres helemaal niet op het internet te bestaan

ik heb deze tutorial gebruikt om de server op te zetten: http://youtu.be/SKJ55ebMcOc
ben ik nou gek? Er staat toch echt web server als titel

ook blijk ik met mijn ftp geen rechten te krijgen om bestanden te verwijderen c.q. aanpassen...
iemand in de youtube commands zei dat je sudo -i moest gebruiken zodat je root acces kreeg...
ik ben echt een total n00b hierin dus ik dacht het zal wel.. maar ook dit werkt niet...
omdat ik nogal erg snel afgeleid ben heb ik er niks aan om hele boeken te gaan lezen hoe ik een server moet gaan opzetten.
het moet zo simpel mogelijk zijn en het liefst stap voor stap uitgelegd in een filmpje.
en als het nog ff kan in het nederlands lol

ik weet dat liever koekjes niet worden gebakken... maar het zal wel fijn zijn

wie wil mij een beetje verder begeleiden hierin?
Laatst bewerkt: