Upgrades aan mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet dat het een Medion is maar zie niet of er een in en outtake in zit.
Die kasten van Medion zijn er niet om bekent dat ze dat hebben.

hallo, had nog een vraag zou ik een evga radeon R9 270X 2gb op mijn pc kunnen doen,
en zou dat efect hebben op verbetering van gaming ?

Als je voeding dat aankan wel maar de Radeon HD 7950 is beter, en kost 185 euro. Ik weet niet hoeveel die R9 270X kost?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Weet je ook hoeveel PCI(E) aansluitingen erop zitten voor je videokaart?

- De GTX 650 heeft namelijk maar 1x een 6 pin aansluiting nodig,
- De R9 270X = 2x 6 pin - kosten 165 euro
- De AMD 7950 = 2x 6 pin - kosten 210 euro

Vergelijking: http://www.hwcompare.com/15682/radeon-hd-7950-3gb-vs-radeon-r9-270x/
Edit: 450 watt is voldoende > Kan je hier uitrekenen: http://www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

ik bedoel wel de gigabyte versie van de R9 270X ( Gigabyte Radeon R9 270X 2GB )
en voor mijn PCI(E) moet ik nog even mijn pc open maken

Laatst bewerkt:
hallo, had nog een vraag zou ik een evga radeon R9 270X 2gb op mijn pc kunnen doen,
en zou dat efect hebben op verbetering van gaming ?

Je had het hier over een R9 270X vandaar

ik bedoel wel de gigabyte versie van de R9 290X ( Gigabyte Radeon R9 270X 2GB )
en voor mijn PCI(E) moet ik nog even mijn pc open maken

Dan heb je 1x een 6 pin en 1x een 8 pin nodig.
Maar de nieuwste R9 kaart ga je zoiezo niet redden met 450 watt. Deze zou volgens zeggen nog krachtiger moeten zijn dan een Nvidea Titan kaart en nog meer watt gebruiken.

Zou je toch minimaal 500 Watt moeten hebben. (450 is net te weinig)

Laatst bewerkt:
Je had het hier over een R9 270X vandaar

Dan heb je 1x een 6 pin en 1x een 8 pin nodig.
Maar de nieuwste R9 kaart ga je zoiezo niet redden met 450 watt. Deze zou volgens zeggen nog krachtiger moeten zijn dan een Nvidea Titan kaart en nog meer watt gebruiken.

Zou je toch minimaal 500 Watt moeten hebben. (450 is net te weinig)

Ik bedoelde de Gigabyte Radeon R9 270X 2GB had een type fout gemaakt bij (ik bedoel wel de gigabyte versie van de R9 290X ) moest 270 zijn
maar de 270 zou dan wel lukken?
en zou dat enig effect hebben op gaming?

Die kaart heeft ook 2x 6 pin aansluitingen en 450 watt zou daar voldoende moeten zijn.
Voor gamen zou het een verbetering zijn, maar je hebt er nog niks aan als je je processor vervangt naar een I5 3350P (min)

Wat eerder is uitgelegd ;)

Laatst bewerkt:
Die kaart heeft ook 2x 6 pin aansluitingen en 450 watt zou daar voldoende moeten zijn.
Voor gamen zou het een verbetering zijn, maar je hebt er nog niks aan als je je processor vervangt naar een I5 3350P (min)

Wat eerder is uitgelegd ;)

Als ik mijn processor zou vervangen naar een I5 3350P en mijn videokaart niet zou veranderen zou dat dan ook verschil maken met gaming ?

Dat ligt er maar net aan op welke resolutie en settings je wilt spelen.

Bij sommige games kan het wel verschil maken en bij sommige niet.

Hallo...
had nog een vraag
zou ik een Gigabyte R9 280X Windforce OC op mijn pc kunnen doen ( voor specs kijk begin review )
en zou dat ook verschil maken met gaming performance of heeft dat toch geen zin aangezien ik een i3-3220 heb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan