ik wil een nieuwe pc voor battlefield 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjizzleBizzle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2013
hallo,

ik heb een hele slechte laptop en wil daarom een gamepc kopen,
ik wel iets over pc's maar niet al te veel,
zou een van jullie mij kunnen zeggen wat ik moet nemen qua specificaties ?
ik heb een budget van zo'n 600 euro, misschien 650
het moet een Nvidia grafische kaart zijn, ik zat te denken aan de Nvidia GTX 660
De processor het liefst een intel * i5 *
ik wil de nieuwe games op ultra spelen, waaronder battlefield 4 en crysis en ik weet dat dit best mogelijk is voor 600 euro,
iemand die ik ken heeft namelijk een half jaar geleden een gamepc van 630 euro gekocht
dit zijn de specs van hem :
moederbord : asus p8b75
processor : intel core 15 3570
videokaart : Nvidea Geforce GTX 660 * die wou ik ook *
ram : curcial ballistix 2x 4GB

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
SjizzleBizzle

Laatst bewerkt:
Beste,

Naar mijn weten is het niet mogelijk om voor 600 euro BF4 op ultra te spelen. Al helemaal niet met een verouderde GTX 660 kaart van Nvidea.
Dit is het minimale vereiste om de aankomende BF op ultra te willen spelen met redelijk speelbare FPS. http://tweakers.net/reviews/3295/4/desktop-best-buy-guide-november-2013-mainstreamgamesysteem.html

Met vriendelijke groet,
Sander

Ik heb zelf geen idee maar die vriend van mij kan rec. Op medium op 60 fps in 1080 p dus ik weet het ook niet meer, op origin staan ook de aanbevolen specs voor bf4, en als ik die grafische kaart iets update etc vallen de specs daar ruim in

Medium is geen Ultra he, verre van zelf. Daarnaast recorden word hoofzakelijk gedaan door je Processor en niet door een videokaart (Wat zorgt voor de graphics)
De I5-3570K is inderdaad krachtig genoeg om ernaast te recorden. Wat je kan doen, waar je wellicht op High kan recorden:
- http://tweakers.net/reviews/3295/3/desktop-best-buy-guide-november-2013-budget-en-basisgamesysteem.html

Basis game pc, wat veel beter zal presteren dan een verouderde samenstelling van je vriend. Als je de kosten wilt drukken, kan je voor de AMD FX-8320 gaan -€130. (Snellere processor) Goedkoper in de aanschaf prijs, maar aan het einde van het jaar zal je wel een paar tientje erbij moeten leggen (stroomrekening).

Test processors: http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i5-4430-vs-AMD-FX-8320
Edit: 22 FPS is gewoon weg niet meer speelbaar. 30-40 FPS kan nog net, maar dan heb je ook lag (Dat de ander net iets sneller is) 60 FPS is ideaal met dropdowns tot 40 FPS < Die je dan het liefst wilt vermijden.

Laatst bewerkt:
Waarom wil je zo graag een Nvidea kaart? Met een Amd kaart heb je Mantle waardoor je, zodra de patch uit is, veel meer Fps kan halen in Battlefield 4 en waarschijnlijk nog meer games in de toekomst.

Waarom wil je zo graag een Nvidea kaart? Met een Amd kaart heb je Mantle waardoor je, zodra de patch uit is, veel meer Fps kan halen in Battlefield 4 en waarschijnlijk nog meer games in de toekomst.

Gewoon een persoonlijke voorkeur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan