Window 7 F schijf leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Beste mensen,

Op onverklaarbaar manier is mijn hele Interne F schijf leeg, stonden erg veel films op en afbeeldingen, etc.. Hoe krijg ik alles weer terug??? Heb al van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.:evil:

Heb een nieuwe back-up gemaakt op externe harde schijf maar krijg nu een aantal foutmeldingen.

Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van een back-up van bestand F:\Music. Fout:(Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))
Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van een back-up van bestand F:\Downloads. Fout:(Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))
Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van een back-up van bestand F:\Links. Fout:(Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))
Er is een probleem opgetreden bij het uitvoeren van een back-up van bestand F:\Saved Games. Fout:(Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))

Wie kan mij helpen a.u.b.

Bij voorbaat dank!!!:d

Je zou ook een programma als Recuva kunnen proberen. Kan je NL-talig installeren. Wel oppassen dat je evt. geen andere zooi mee installeert.

F schijf leeg

Hoi,

Allereerst dank voor het meedenken.

Had geen partities gemaakt!!!!

Wat er is gebeurt kan ik niet achterhalen. Kan de F schijf wel benaderen. Heb al met Recuva geprobeerd, geen resultaat.

Had wel een back up van bepaalde zaken maar mijn films die ik had gedownload ben ik allemaal kwijt.

Wat nu te doen???

Groet Castello21:(

Laatst bewerkt:
Een partitieprobleem had ik het over, staat nergens dat jij ze gemaakt zou hebben.:rolleyes:
Tools gebruikt?

F schijf leeg

Hoi,

Begrijp niet wat je bedoeld. Heb verder geen rare dingen gedaan!!!! Geen tools gebruikt. Behalve Recuva om te kijken of ik iets kan herstellen.

Hoop dat het nu wat duidelijker is.:shocked:

Tja, misschien een domme opmerking maar al geprobeerd de schijf met een herstel CD, een Live-CD (Parted-Magic of zo), of iets dergelijks te benaderen?

Hoi Lange Pier,

Bedankt voor je bijdrage. Heb hem laten scannen door Renne undellater is zeven uur bezig geweest.
Heeft wel wat teruggevonden. Maar niet genoeg. Had gelukkig nog back-ups gemaakt dus mijn afbeeldingen heb ik weer terug.
Maar de rest niet. Kan wel gewoon de schijf weer gebruiken maar begrijp nog steeds niet wat er aan de hand is geweest.

Jammer maar het is niet anders.

Nogmaals dank.

Castello21

Tja, misschien een domme opmerking maar al geprobeerd de schijf met een herstel CD, een Live-CD (Parted-Magic of zo), of iets dergelijks te benaderen?
Beste Pieter53
Domme opmerkingen bestaan niet hoor!!!! Had gelukkig nog back-ups gemaakt dus mijn afbeeldingen heb ik weer terug. Kan wel gewoon de schijf weer gebruiken

Met vriendelijke groet,

Castello21

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap alleen niet waarom je iets vraagt en geen van de adviezen opvolgt, heeft het voor ons weinig nut om te willen helpen.:cool:

Heb juist wel je adviezen opgevolgd!!!!! Maar helaas zonder resultaat. Begrijp dan ook niet waarom je dit zegt.

En een Data Recovery op je F zetten, kan soms lang duren, maar bij mij heeft het geholpen om al me bestanden terug te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan