Hoi,
Ik heb nu al een poosje steeds problemen dat de verbinding steeds wegvalt, ik heb al geprobeerd om hem te ressetten maar dan blijft die hetzelfde probleem houden.
Nu hebben we sinds kort ook een nieuwe Kpn Experia box gekregen, want die we eerst hadden was een oudere versie.
Hij geeft wel aan dat ik verbonden ben, maar ik heb geen internettoegang. Hij geeft ook aan dat de signaalsterke uitstekend is.
Nu probeer ik weer op de pagina te komen van de instellingen van de sitecom maar ik kom er nu niet meer op.
Ik hoop graag op een reactie, want ik heb er zelf niet echt veel verstand van.
Gr, Jolieke
Ik heb nu al een poosje steeds problemen dat de verbinding steeds wegvalt, ik heb al geprobeerd om hem te ressetten maar dan blijft die hetzelfde probleem houden.
Nu hebben we sinds kort ook een nieuwe Kpn Experia box gekregen, want die we eerst hadden was een oudere versie.
Hij geeft wel aan dat ik verbonden ben, maar ik heb geen internettoegang. Hij geeft ook aan dat de signaalsterke uitstekend is.
Nu probeer ik weer op de pagina te komen van de instellingen van de sitecom maar ik kom er nu niet meer op.
Ik hoop graag op een reactie, want ik heb er zelf niet echt veel verstand van.
Gr, Jolieke