Te weinig MB!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ais
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ais

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2013
Hallo! Ik heb net zojuist GTA V gekocht! Alleen ik kon het niet spelen, want ik had te weinig MB.. dus heb ik ''alle'' spellen verwijderd '' FIFA 14, COD Ghost, etch... maar toch kan ik het niet spelen! Ik heb nog 196 MB nodig, wie kan mij helpen?!

- De playstation 3.

Laatst bewerkt:
Probeer het programma CCleaner eens, het zal niet 196 MB vrijmaken denk ik, maar het scheelt wel ruimte!
Verder hebben veel mensen hun 'Downloads'-map vaak overvol zitten..

Waar kan ik mijn 'Downloads'-map dan vinden? Misschien is dat het.

Je kan misschien bestanden die je niet of weinig hebt naar een USB of een externe harde schijf overzetten. Je wint niet alleen plaats maar ook andere voordelen. Of als je het niet direct iets bij de hand hebt kan je ook die bestanden uploaden naar dropbox, google drive, skydrive enz. Heel makkelijk :thumb:

196MB?
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk als het om schijfruimte gaat. Weet je wel zeker dat het schijfruimte betreft?
Niet virtueel geheugen of videogeheugen.
Plak hier anders eens een screenshot van die melding.

GTA V is nog niet uit voor de pc, dus ik vermoed dat dit voor een andere console is?

Ik bedoel het voor de Playstation 3 natuurlijk! excuses.

GTA V is nog niet uit voor de pc, dus ik vermoed dat dit voor een andere console is?

Was ook niet aangegeven door de topicstarter.
Aangezien ik geen spel fanaat bent, ga ik daar ook niet verder naar kijken.

Hierbij trek ik dus mijn eerdere bericht dus terug.

Hoeveel beschikbare ruimte heb je ? Vergeet niet dat GTA 5 ongeveer 18 GB in beslag neemt. Als je het spel download via de PS Store dan neemt het ook 18 GB maar voor het te installeren eventjes 32 GB.

Laatst bewerkt:
Ik weet ook niet hoeveel beschikbare ruimte ik heb, maar ik denk niet zoveel blijkbaar.. ik schat iets van 20 GB ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan