Sims 3 werkt niet meer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolkidsnevadie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2013
Mijn Sims 3 spel werkt niet meer ,
eergisteren werkte hij nog wel.

Sims 3. x.pngSims 3..png

Ik ben bang dat als ik mijn sims 3 opnieuw ga installeren helemaal niks meer werkt...
Wat moet ik doen .. ?

Beste coolkidsnevadie,
Welkom op dit forum!

Als ik naar de afbeeldingen kijk, raad ik aan om te doen wat er op de 2de afbeelding staat.
Voer CHKDSK uit (Typ in het start menu CMD selecteer met de pijltjes toetsen cmd en klik op CTRL + SHIFT + ENTER (hiermee wordt het met Administrator rechten uitgevoerd) typ vervolgens in het CMD venster CHKDSK en druk op enter)

Met dit comando wordt een schijfcontrole uitgevoerd op je "C:\" schijf, als dit niet de schijf is waar sims op staat typ dan dit in in het cmd venster: CHKDSK "schijf letter MET DUBBELEPUNT"
Als hij bijvoorbeeld op de J schijf staat wordt het dit:
CHKSDK J: [ENTER]

Suc6,
Tim

Beste coolkidsnevadie,
Welkom op dit forum!

Als ik naar de afbeeldingen kijk, raad ik aan om te doen wat er op de 2de afbeelding staat.
Voer CHKDSK uit (Typ in het start menu CMD selecteer met de pijltjes toetsen cmd en klik op CTRL + SHIFT + ENTER (hiermee wordt het met Administrator rechten uitgevoerd) typ vervolgens in het CMD venster CHKDSK en druk op enter)

Met dit comando wordt een schijfcontrole uitgevoerd op je "C:\" schijf, als dit niet de schijf is waar sims op staat typ dan dit in in het cmd venster: CHKDSK "schijf letter MET DUBBELEPUNT"
Als hij bijvoorbeeld op de J schijf staat wordt het dit:
CHKSDK J: [ENTER]

Suc6,
Tim

Oke, ik zal het even proberen (:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan