Microsoft Visual Basic 2010 error (HELP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Security

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2014
Hallo,
ik heb zonet Microsoft Visual Basic 2010 express geinstalleerd.
Maar als ik een project wil maken krijg ik de fout melding: Could not find file AssemblyInfo.vb. (In de projecten lijst.)
Ik heb het super vaak deinstalleert, en weer geinstalleerd, maar niks helpt. Ik heb zelfs de versies van: 2013, 2012, 2008 ook nog geprobeert!
Maar ik krijg overal dezelfde fout melding van. Kan iemand me helpen?
Hier nog een fototje:

bandicam 2014-01-01 14-16-28-696.jpg

Gr, Security.

Laatst bewerkt:
heb je de software al proberen te herstellen start-configuratie scherp - programma's en software dan je pakket selecteren en wijzigen daar zal de mogelijkheid zich bieden om deze te gaan herstellen

heb je de software al proberen te herstellen start-configuratie scherp - programma's en software dan je pakket selecteren en wijzigen daar zal de mogelijkheid zich bieden om deze te gaan herstellen
Wat bedoel je precies? Ik heb windows 7 ultimate, misschien kan je het op die manier uitleggen?

Probleem opgelost! Nou ja, opgelost...
Ik heb een nieuw administratief account aangemaakt op mijn computer,
en daar visual basic op geopent, en wat denk je hij doet het nu hier op!
Jammer genoeg niet op mijn normale, maar ja, dan moet het maar zo!
Heb je dezelfde probleem? Probeer dit dan eerst!

Probleem! Nu een dag gehad op nieuw administratief account,
krijg ik weer het zelfde probleem! :O
Hopelijk is hier een fix voor :(.

ik zou even kijken in je updates van visual studio altijd maken dat je ook de recentste updates binnenhaald voor dit software pakket ik heb deze ook en deze heeft ook af en toe problemen , deze worden 99% gefikst in de updates.
en indien je student bent kan je Visual Studio 2012 downloaden , studenten hebben recht op de nieuwste software te gebruiken dus even je school contacteren. voor de correcte procedure

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan