Tizzbird f30 update probleem + instaleren xbmc probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie88

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Hoi Allen,

Eerste plaats de beste wensen. Nu mijn problemen. Probeer al een tijdje xbmc op mijn Tizzbird te krijgen. Elke android versie die ik geprobeerd heb werkt niet. Elke keer zegt ie dat de versie niet compatible is voor het device. Ik denk dit kan ik oplossen door mijn firmware te updaten van mijn Tizzbird, als ik deze probeer te updaten (maakt niet uit met welke versie!) zegt ie steeds update aborted. Heb nu de 2.16 versie erop staan, die vanuit de fabriek erop is gezet. Maar wil de 2.20 versie erop zetten. Iemand enige ervaringen met deze problemen?

Alvast bedankt!

Groet,
Jarno

Hallo,

Ik heb hier eveneens een Tizzbird F30 aangeschaft wel is het mij gelukt om te updaten naar Firmware V2_20 maar lukt nog steeds niet om XBMC te installeren geeft melding dat deze niet geschikt is voor het device.... wat doe ik hier fout en waarom is het zo lastig om te installeren ? is toch een android versie op hun site en dit is een android media speler nota bene.

Hallo,

Ik heb hier eveneens een Tizzbird F30 aangeschaft wel is het mij gelukt om te updaten naar Firmware V2_20 maar lukt nog steeds niet om XBMC te installeren geeft melding dat deze niet geschikt is voor het device.... wat doe ik hier fout en waarom is het zo lastig om te installeren ? is toch een android versie op hun site en dit is een android media speler nota bene.

ik heb geen idee.. ik wilde zelf de versie van deze site installeren. die moet het wel doen, volgens bepaalde tizzbird forums. http://makesmarttv.net/external-pla...bmc-on-android-perfect-hd-with-no-compromise/

ik zou zeggen probeer die eens.

gr jarno

Hoi Jarno,

als eerste bedankt voor je snelle reactie... ook via deze weg is het mij helaas niet gelukt krijg een melding bij het installeren van deze versie "xbmcapp-armeabi-v7a-debug-20131009-makesmarttv_dot_net-mxplayer_fix.apk"de volgende foutmelding Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket vervolgens heb ik verder op dezelfde site gekeken en kwam in nog een ander versie van XBMC " xbmcapp-armeabi-v7a-debug.apk "tegen die wel installeerd maar vervolgens niet goed opstart of niet te vinden is als applicatie om op te starten. Pfffff ik besteed er aardig wat uurtjes en tijd aan die ik liever besteed aan lekker film kijken hoop dat er snel iemand met een goede tutorial komt en tevens oplossing.

Hoi Jarno,

als eerste bedankt voor je snelle reactie... ook via deze weg is het mij helaas niet gelukt krijg een melding bij het installeren van deze versie "xbmcapp-armeabi-v7a-debug-20131009-makesmarttv_dot_net-mxplayer_fix.apk"de volgende foutmelding Er is een probleem opgetreden bij het parseren van het pakket vervolgens heb ik verder op dezelfde site gekeken en kwam in nog een ander versie van XBMC " xbmcapp-armeabi-v7a-debug.apk "tegen die wel installeerd maar vervolgens niet goed opstart of niet te vinden is als applicatie om op te starten. Pfffff ik besteed er aardig wat uurtjes en tijd aan die ik liever besteed aan lekker film kijken hoop dat er snel iemand met een goede tutorial komt en tevens oplossing.

ja kan me voorstellen. ben er zelf al achter dat de tizzbird niet mijn beste koop is geweest. heb hem een keer gekocht via een dagaanbieding. slechtste investering ooit. haha. heb xbmc nu aan het lopen op een minipc die ik nog had liggen. werkt perfect. dus gebruik mijn tizzbird nu nog als backup.

succes met uitzoeken. en mocht je het ooit weten, laat het horen.

gr jarno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan