game pc max 800-900

Status
Niet open voor verdere reacties.

glokta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Beste allemaal,

Ik wil een nieuwe pc kopen waar ik voorlopig weer mee vooruit kan. Het hoeft niet het beste van het beste te zijn maar ik wil wel de huidige games (bf4, etc.) erop kunnen spelen.
Het budget (800 - 900 euro) is puur voor de desktop. Wel incl. windows (7 of 8 twijfel ik nog een beetje) en montage.

Ik ben na wat gegoogle zelf dit op (http://azerty.nl/winkelmandje/winke...452330]=1&product[630966]=1&product[280719]=1) uitgekomen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er vrij weinig tot geen verstand van heb en ik nog geeneens zeker weet of deze samenstelling wel mogelijk is.

Is deze samenstelling mogelijk en enigszins in balans?
Voldoet deze samenstelling aan mijn eisen (wel huidige games maar hoeft niet per se op allerhoogste settings)? of raden jullie mij iets compleet anders aan?
Zijn er misschien nog iets goedkopere opties? De link hierboven komt eigenlijk net boven mijn gewenst budget van 900 euro uit.

Zoals gezegd heb ik er echt heel weinig verstand van, dit is de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel. Vandaar ook deze post.

Alvast bedankt!

Ziet er goed uit, ook qua jouw eisen ;)

Tip: voeding kan wat lichter en daarom ook wat goedkoper. Met het geld wat je daarmee bespaard adviseer ik je een betere SSD te nemen, de Samsung 840 EVO.

Eventueel kan je de extra koeler weglaten. Je processor wordt als met een standaard koeler geleverd, die prima is wanneer je niet gaat overclocken (kan niet met de door jou gekozen processor).

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Zo voor de eerste keer niet slecht:thumb: ik zou alleen inplaats van de kingston ssd de samsung evo adviseren is op het ogenblik de snelste maar verders niks mis mee.

Bedankt voor de reacties! Ik ga inderdaad toch voor de Samsung evo ssd denk ik. Zijn er misschien nog goedkopere opties voor bepaalde dingen zonder al teveel prestatie in te leveren naast de voeding? Heb het geld wel maar als het iets goedkoper kan is het natuurlijk nooit erg :P.

Bedankt voor de reacties! Ik ga inderdaad toch voor de Samsung evo ssd denk ik. Zijn er misschien nog goedkopere opties voor bepaalde dingen zonder al teveel prestatie in te leveren naast de voeding? Heb het geld wel maar als het iets goedkoper kan is het natuurlijk nooit erg :P.

Bijna geen verandering maar toch 50 euro goedkoper.
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/535374

Prestatie zijn vrijwel hetzelfde.

@sander17111988,

Is dat zo 50 euro goedkoper je hebt bij jou geen windows en geen assemblage kosten;)

@glokta ,

Niemand in de buurt die hem in elkaar kan bouwen? zou je ook nog op kunnen verdienen.

Dan zou het zo kunnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan