LG televisie krijgt geen stroom bij mij, maar wel in de winkel..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ik86
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ik86

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2014
Goedenavond allen!

Ik heb een beetje ruzie met mijn LG lcd scherm.
Na een feestje waarbij er veel stroom voor geluid en licht nodig waren besloot mijn lg om geen stroom meer te accepteren. Meerdere stopcontacten geprobeerd, helemaal niks.

Dus ik de televisie naar de reparateur gebracht. Deze belde me de volgende dag dag de televisie gewoon werkt! Hij had hem zelfs nog open gemaakt maar geen vreemde dingen gevonden. Ik heb de televisie werkende gezien in de zaak. Met mijn eigen voedingskabel.

Nu thuis heb ik weer meerdere stopcontacten geprobeerd maar met hetzelfde resultaat! Andere apparatuur, radio, lampen, werken hier wel gewoon op.. Het rode standby lampje brandt niet.

Ik snap het niet meer.. Wie kan me verder helpen?:rolleyes:

Ik86,

Als je eens probeer om aan de stekker, beide zijden aan het snoer beweegt?
Het is maar een idee, er kan daar een breuk zitten en het is dan maar net hoe de kabel ligt.

Of probeer een anders kabel.

Suc6

Hoi,

Voedingskabel ook naar winkel geweest of is dat een vaste?

Bedankt voor de reacties.

Snoer bewegen helaas geen verschil.

En de tv werkte in de winkel op mijn eigen voedingskabel. Ik heb ook meerdere verlengsnoeren geprobeerd.

Hoi,

Probeer als de mogelijkheid er is eens bij de buren

Ps Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Laatst bewerkt:
Je zou ook de kabel eens kunnen doormeten.
Als dat ook goed is , vind ik het maar vreemd.

Je zou ook de kabel eens kunnen doormeten.
Als dat ook goed is , vind ik het maar vreemd.

Haha ja hoe denk je dat ik me voel.. Snap er niets van. Doormeten zou ik ergens anders moeten doen daar heb ik de apparatuur niet voor. Proberen bij de buren is misschien geen slecht idee. Morgen eens aankloppen..

En als de batterijen van je afstandsbediening nu eens leeg blijken te zijn? Of had je de afstandsbediening óók meegenomen naar de winkel?

En als de batterijen van je afstandsbediening nu eens leeg blijken te zijn? Of had je de afstandsbediening óók meegenomen naar de winkel?

Afstandsbediening niet nodig gehad, het stand by lampje brandt niet eens. Via knoppen aan de zijkant, en afstandsbediening gebeurt er niets.

Hallo

Jammer ...ook hiier weerom bitter weinig nuttige info ... "mijn LG lcd scherm"

Geen vermelding ouderdom/typenr...

Lijkt mij toch een voedingsprobleem te zijn v/h betrokken scherm.

Defekte zekering , gescheurde soldeerverbindingen , uitgedroogde condensatoren , behoren allemaal tot de mogelijkheden.

Begin bij de basis , en controleer het netsnoer d.m.v. een multimeter.

Indien je dit niet bezit ... laten controleren.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan