Twee vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korkel

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2014
Goedemiddag,

Ik heb slechts twee vragen op deze mooie vrijdag middag.

1) Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Mijn wireless icoon is voorzien van een gele ster, zelfs als ik op het WiFi zit.
Screenshot_1.png
2) Als ik meer dan 1 extern scherm op me laptop wil aansluiten, hoe moet ik dat dan doen? Ik heb slechts 1 HDMI aansluiting.

1) geen volledige connectie tot het netwerk (geen internet/ IP / gateway)
2) eigenlijk alleen met displayport of actieve HDMI splitter als je een hoge versie HDMI hebt

De ster wordt weergegeven wanneer er draadloze netwerken beschikbaar zijn maar je er niet mee bent verbonden.
In jouw geval ben je dus overduidelijk wel verbonden.

Gebruik je misschien WIFI management software welke bij je wifi kaart/stick geleverd zat ?
In dat geval kun je proberen je Wireless Zero Configuration in je services uit te schakelen of de software die bij je WIFI kaart hoort uitschakelen/deinstalleren.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
1) geen volledige connectie tot het netwerk (geen internet/ IP / gateway)
2) eigenlijk alleen met displayport of actieve HDMI splitter als je een hoge versie HDMI hebt
Heb je misschien twee linkjes met voorbeeldne van die dingen? Hoe achterhaal ik mijn HDMI versie?
De ster wordt weergegeven wanneer er draadloze netwerken beschikbaar zijn maar je er niet mee bent verbonden.
In jouw geval ben je dus overduidelijk wel verbonden.

Gebruik je misschien WIFI management software welke bij je wifi kaart/stick geleverd zat ?
In dat geval kun je proberen je Wireless Zero Configuration in je services uit te schakelen of de software die bij je WIFI kaart hoort uitschakelen/deinstalleren.

Groeten Marcel
Hoe bedoel je precies?

Omdat je beter 2 aparte topics had kunnen aanmaken en je eerste vraag al beantwoord is heb ik hem van Win 7 naar deze sectie verplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan