Yavanna
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2007
Hallo,
Ik zou een systeem willen aanschaffen dat het volgende doet:
In een restaurant moeten 3 camera's binnen opgehangen worden en in de bureau achterin moeten de beelden van die 3 camera's worden opgenomen. Dit liefst met een timer, zodat enkel tijdens de openingsuren wordt opgenomen. Liefst in HD.
Graag zou ik een draadloze oplossing willen zodat ik enkel voor stroom moet zorgen maar niet overal kabel moet trekken voor die camera's aan te sluiten. Ook moet deze oplossing aan het internet hangen zodat ik van overal toegang heb via PC en iPhone/Android. Liefst ook camera's met zoom mogelijkheid. Nachtzicht en draaien hoeft niet.
Ik denk dat dit de situatie een beetje uitlegd.
Het budget is +/- €500.
Op zich zou ik dus 2 mogelijkheden hebben;
- Een NAS met 3 WIFI IP camera's
of
- Een NVR met ingbouwde HDD en 3 CCTV camera's.
Ik heb al uren vergeleken, maar geraak er niet uit.
Iemand tips en advies?
Bedankt!
Grt.
Ik zou een systeem willen aanschaffen dat het volgende doet:
In een restaurant moeten 3 camera's binnen opgehangen worden en in de bureau achterin moeten de beelden van die 3 camera's worden opgenomen. Dit liefst met een timer, zodat enkel tijdens de openingsuren wordt opgenomen. Liefst in HD.
Graag zou ik een draadloze oplossing willen zodat ik enkel voor stroom moet zorgen maar niet overal kabel moet trekken voor die camera's aan te sluiten. Ook moet deze oplossing aan het internet hangen zodat ik van overal toegang heb via PC en iPhone/Android. Liefst ook camera's met zoom mogelijkheid. Nachtzicht en draaien hoeft niet.
Ik denk dat dit de situatie een beetje uitlegd.
Het budget is +/- €500.
Op zich zou ik dus 2 mogelijkheden hebben;
- Een NAS met 3 WIFI IP camera's
of
- Een NVR met ingbouwde HDD en 3 CCTV camera's.
Ik heb al uren vergeleken, maar geraak er niet uit.
Iemand tips en advies?
Bedankt!
Grt.