Line In/Out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Papacharlie

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2014
Mijn computer is een "Acer Aspire M3910" en mijn vraag is de volgende :

Ik bezit nog muziek op een cassette die ik graag zou overzetten op de computer via mijn cassettedeck, maar de computer bezit spijtig genoeg geen "Line In/Out" dus heb ik het maar eens geprobeerd via de "Micro Ingang" het resultaat is niet aan te horen door de slechte kwaliteit.
Kan er mij iemand een andere mogelijkheid geven om toch deze muziek op de computer te krijgen.
Bestaat er een mogelijkheid om op deze computer toch een echte "Line In/Out" te installeren.

je kunt een line in/out toevoegen door een losse geluidskaart te installeren.
Ik denk dat dit erg goedkoop kan omdat je weinig eisen stelt aan de geluidskaart.

;)
je kunt een line in/out toevoegen door een losse geluidskaart te installeren.
Ik denk dat dit erg goedkoop kan omdat je weinig eisen stelt aan de geluidskaart.

:D Bedankt voor de vlugge reactie, zal eens informeren in de winkel voor een bijkomende geluidskaart

Hallo

Hier technische documentatie van deze p.c.:

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j...=Ku5zQ2xLoWRRG8zfaBdGHQ&bvm=bv.60444564,d.Yms

Op blz 6 onderdeel n°9 is toch duidelijk een line-in 3.5mm (blauw) connector te zien.

Ja inderdaad, maar de kwaliteit van de opgenomen muziek met "Magix Cleaning Music Lab De Luxe" is echt niet zuiver, en even slecht als ik de micro ingang op het bovenpaneel gebruik.

Misschien niet gemonteerd op uw model ????

Toch nog even controleren ???

Peter

Hallo

"maar de computer bezit spijtig genoeg geen "Line In/Out" dus heb ik het maar eens geprobeerd ..."

Dit is de info die jij geeft .

Ik wijs u op het feit dat er vermoedelijk wel een line -in aanwezig is ....

Nu komt er ineens :

"Ja inderdaad, maar de kwaliteit van de opgenomen muziek met "Magix Cleaning Music Lab De Luxe" is echt niet zuiver, en even slecht als ik de micro ingang op het bovenpaneel gebruik."

Zo goed als zeker overstuur je de line -in ingang ... veel te sterk signaal.

Peter

Hallo

"maar de computer bezit spijtig genoeg geen "Line In/Out" dus heb ik het maar eens geprobeerd ..."

Dit is de info die jij geeft .

Ik wijs u op het feit dat er vermoedelijk wel een line -in aanwezig is ....

Nu komt er ineens :

"Ja inderdaad, maar de kwaliteit van de opgenomen muziek met "Magix Cleaning Music Lab De Luxe" is echt niet zuiver, en even slecht als ik de micro ingang op het bovenpaneel gebruik."

Zo goed als zeker overstuur je de line -in ingang ... veel te sterk signaal.

Peter

Inderdaad, u had volledig gelijk, ik heb dan ook de line In gevonden zoals u er mij op gewezen hebt. Doch langs deze ingang is de kwaliteit even slecht als via de ingang van de microfoon.
Ondertussen heeft mijn zoon het probleem kunnen oplossen met een kleine externe geluidskaart aan te sluiten via een USB.
Kwaliteit is dan ook perfect en zo is dan ook het probleem opgelost.
Beste dank aan iedereen voor de hulp.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan