Beste allemaal,
Om data uit een Excel in Access te krijgen maak ik gebruik van een update query, zie onder.
Nu komt het wel eens voor dat er in 1 van de velden waar WHERE criterium op zit in Excel #N/A staat a.g.v. missende referentie in Excel. Dit is normaal alleen hoe kan ik ook deze velden uitsluiten van de update? (gewoon " and is not #N/A" toevoegen aan de WHERE criteria?).
groet, Patric
Om data uit een Excel in Access te krijgen maak ik gebruik van een update query, zie onder.
Code:
UPDATE [TEP shipment] RIGHT JOIN [TEP shipment link] ON ([TEP shipment].[Shipment date] = [TEP shipment link].[Shipment date]) AND ([TEP shipment].[Label lot] = [TEP shipment link].[Label lot]) SET [TEP shipment].[Label lot] = [TEP shipment link]![Label lot], [TEP shipment].[Shipped pcs] = [TEP shipment link]![Shipped pcs], [TEP shipment].[Shipment date] = [TEP shipment link]![Shipment date], [TEP shipment].[Remaining pcs] = [TEP shipment link]![Remaining pcs], [TEP shipment].[TEP label Code] = [TEP shipment link]![TEP label Code], [TEP shipment].Specification = [TEP shipment link]!Specification, [TEP shipment].Customer = [TEP shipment link]!Customer, [TEP shipment].[overall yield] = [TEP shipment link]![overall yield], [TEP shipment].[Shipment month] = [TEP shipment link]![Shipment month], [TEP shipment].[Shipment week] = [TEP shipment link]![Shipment week]
WHERE ((([TEP shipment link]![Label lot]) Is Not Null) AND (([TEP shipment link]![TEP label Code]) Is Not Null) AND (([TEP shipment link]![Customer]) Is Not Null) AND (([TEP shipment link]![Specification]) Is Not Null));
Nu komt het wel eens voor dat er in 1 van de velden waar WHERE criterium op zit in Excel #N/A staat a.g.v. missende referentie in Excel. Dit is normaal alleen hoe kan ik ook deze velden uitsluiten van de update? (gewoon " and is not #N/A" toevoegen aan de WHERE criteria?).
groet, Patric