Wordpress vreemde melding bij inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaspar55

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2013
Hallo,

Als ik wil inloggen op mijn wordpress site door /wp-admin achter mijn domeinnaam te typen kom ik niet bij het inlog venster van wordpress maar krijg ik een vreemde melding (zie bijlage) ik neem aan dat dit niet hoort.
Naamloos.png
P.S Ik heb me wordpress site ongeveer een uur geleden aangemaakt bij versio en wou net voor de eerste keer in gaan loggen.

Help weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Kaspar

www.[domein].[nl]/wordpress/wp-login.php

Om als admin in te loggen gebruik je bovenstaande url
waarbij het /wordpress/ gedeelte misschien niet nodig is (wordpress rechtstreeks in de root van de webserver geinstalleerd)
maar meestal wel. /wordpress/ kan ook anders kan zijn, hangt er van af wat je zelf als naam hebt opgegeven bij d einstallatie

In ieder geval moet je wp-login.php gebruiken
en dàn ben je ingelogt in de map die /wp-admin/ heet

www.[domein].[nl]/wordpress/wp-login.php

Om als admin in te loggen gebruik je bovenstaande url
waarbij het /wordpress/ gedeelte misschien niet nodig is (wordpress rechtstreeks in de root van de webserver geinstalleerd)
maar meestal wel. /wordpress/ kan ook anders kan zijn, hangt er van af wat je zelf als naam hebt opgegeven bij d einstallatie

In ieder geval moet je wp-login.php gebruiken
en dàn ben je ingelogt in de map die /wp-admin/ heet

Dan krijg ik nog steeds dezelfde melding te zien!?

Naar welke url gaat die link dan?

Heb je hem zelf geïnstalleerd of via zo'n installer van Versio?

Naar welke url gaat die link dan?

Heb je hem zelf geïnstalleerd of via zo'n installer van Versio?

- als ik achter mijn domein wp-login.php typ blijft de url gelijk.

- Ik heb wordpress geinstaleer met Installatron in het direct admin panel van versio.

Installatron zou het gewoon goed moeten installeren, heb ik zelf ook gedaan...

De melding komt doordat versio een DDos protectie heeft ingesteld, meer info daarover hier.

De fout ligt dus niet bij jou, maar bij Versio en de oplossing is dus ook even contact op te nemen.

Laatst bewerkt:
Installatron zou het gewoon goed moeten installeren, heb ik zelf ook gedaan...

De melding komt doordat versio een DDos protectie heeft ingesteld, meer info daarover hier.

De fout ligt dus niet bij jou, maar bij Versio en de oplossing is dus ook even contact op te nemen.

Bedankt voor je antwoord het probleem, is al opgelost door gewoon op de link te klikken, de melding is verdwenen en komt nu niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan