Ddr2 ram 4 gig, nog letten op iets?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Ddr2 ram 4 gig, nog letten op iets? Dacht dat ze tot max 2 gig gingen, maar zie volgens mij nu ook tot 4 gig per stick. Maar zie er ook wat extra specificaties bij staan, dus vraag me af of alles zomaar past ,als ik al eventueel ze ooit eens koop ("verveelde" me, dacht, plaats de vraag maar vast). Op marktplaats stond iets, maar dan moest het al regestered
ecc ondersteunen bijvoorbeeld, en zoek je specifiek voor mijn bord dan kom ik vaak unbuffered tegen, wat volgens mij het tegenovergestelde is, als ik het zo gouw lees, dus iemand?

-Asus p5kpl-am

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Je zal op de snelheid van het geheugen moeten letten je moederbord ondersteund pc 6400 (800Mhz) dus daar zal je naar moeten kijken .En ik zou even op de asus site kijken of type en merk geheugen ook door het bord worden ondersteund,

Sowieso kan je moederbord geen ECC geheugen aan, dat is (voornamelijk) bedoeld voor servers.

Verder laat de website heel duidelijk zien wat de vereisten zijn:
2 x DIMM, Max. 4 GB, DDR2 1066(O.C.)/800/667 Non-ECC,Un-buffered Memory
bron
Dus je kan maar maximaal 2 x 2GB installeren op het moederbord, meer kan deze niet aan.

Sowieso kan je moederbord geen ECC geheugen aan, dat is (voornamelijk) bedoeld voor servers.

Verder laat de website heel duidelijk zien wat de vereisten zijn:

bron
Dus je kan maar maximaal 2 x 2GB installeren op het moederbord, meer kan deze niet aan.
Zeker weten dat dat niet alleen maar is omdat er twee slots op zitten en er toen nog geen 4 gig ddr2's waren?

Geen reacties meer, ik wat raars gezegd?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan