Game-PC tussen 500 en 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietie

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo!

Mijn broertje wil een game-pc maar heeft niet al te veel budget maximaal 700 euro.

Het gaat vooral om gaming en zal de nieuwere games in ieder geval medium of high moeten kunnen spelen. Het liefst een ruimere kast waar alles netjes in kan en eenvoudig onderhoudbaar is (schoonmaken). Prestatie gaat boven geluidniveau maar waar het kan zijn stille componenten wel gewenst.
De voorkeur gaat naar zo'n snelle SSD schrijf, als nog budget over is een 2de hardeschrijf voor opslag erbij.

Los van het budget moet er ook nog een monitor bij. Een leuk formaat voor gaming, hoeft niet al te groot. Een besturingssysteem hoeft er niet bij.

Bij voorkeur bij de winkel azerty omdat ik daar goede ervaring bij heb.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Zeer lastig is voor iemand anders een game systeem voor mekaar bouwen en nog in die prijs ( ! ) dit zal je ook beter zelf kunnen en ook op eigen smaak beter voor mekaar krijgen ..
Jouw eisen zijn ook TE-hoog voor die prijs ( ! ) ..
=============
Maar ik kwam toevallig ook iets van Azerty voor jou kijk zelf misschien bevalt je zoiets ?? -->> http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=290&t=11066
ALS maar nog steeds geldig is vraag ik me af :(

Laatst bewerkt:
Voor een desktop met dat budget zou ik eerder voor 2 HDDs in RAID gaan dan een SSD.
SSD blijft sneller natuurlijk maar de prijs laat het niet echt toe. Daarna kan je later 1 HDD wegdoen en vervangen
door een SSD

Mvg,
Maxim

:( YEP GamerTom :thumb: ...nu vraag ik me af oof die geldig nog steeds is ?

:confused: Ik had vlug ( bij mijn link ! ) gezien dat uit 2013 die systeem is :(

O je bedoelt jouw systeem? ik dacht dat je het over de mijne had.

:D heh dat was dan misverstand ik dacht dat jij bedoelde dat jouw link dezelfde als die van mij is ...:D

haha, nee want dat is een beetje dom als die link al bij jouw post staat. of nou ja, de onderdelen in ieder geval.

:D YEP onderdelen bedoelde ik ...aach uiteindelijk voor allebei systemen is ook niet zoo moeijlik Azerty ff voor INFO bellen toch ?? :D

link

hopelijk is die 30,- boven je budget niet erg als je het stiller wilt kan ik de hdd wegdoen en er een andere koeler op doen maar de ssd is maar 120gb groot en als gamer heb je daar niet genoeg aan
en moet er nog windows bij en ga je de pc zelf in elkaar zetten of niet

Laatst bewerkt:
Ik zou wel windows erbij doen. Ik wil namelijk iets liever legaal dan illegaal...

:D Nu is actueel bij Aldi ook Medion monitor full HD enz..enz ( superr ding ! ) en ook 23 inch is voor maar 75 € ! ( hij was 140 € ! ) ..

Bedankt voor de suggesties!

@GamerTom: Zelf heb ik al een legitieme Windows 7, is het dan niet beter om een http://azerty.nl/0-5654-641162/intel-core-i5-4440-3-ghz.html I5 erbij te doen? Of maakt dat voor performance niet veel uit? Is namelijk bijna net zo duur (en iets nieuwer/beter neem ik aan?)

@granitk7: Ik ga denk ik de PC zelf in elkaar zetten. Met de AMD Black Edition, kan ik daar nog een paar jaar mee op voorruit? Ik heb deze namelijk volgens mij ook in mijn eigen pc zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan