Computer start normaal op maar doet raar daarna

Status
Niet open voor verdere reacties.

freek1234567

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Hallo,

Ik heb zins kort een probleem met mijn computer (Asus moederbord, grafische kaart: radeon 5450)
Mijn computer draait op de legale versie van Windows 8 (32 bit) hij start normaal op bios verschijnt Windows 8 laad icoon maar dan word mijn beeldscherm zwart na het laden.
je ziet dus niks maar je ziet mijn monitor aan springen zonder iets er op en weer uit.
Als ik mijn muis beweeg zie je mijn muis heel even en dan valt het beeldscherm weer weg.
Ik heb de grafische kaart (Radeon 5450) er al uit gehaalt en de monitor op mijn computer zelf aangesloten.
Het zelfde resultaat.
Zou dit aan mijn moederbord liggen of aan mijn Windows versie die het niet goed doet.

Mijn computer heeft al wat eerder problemen gehad, grafische kaart kapot enz..
Hij komt ook uit 2006 en heeft origineel op Windows Vista gedraaid.
(4 GB intern geheugen) 2.7ghz processor.

Weet u het antwoord? Graag vermelden ik de reacties.

M.V.G Freek

Maar je bent nog wel op zoek naar een oplossing dus?

Ik ga er even vanuit dat het scherm wel normaal werkt op een andere computer.

Iets wat je in ieder geval zou moeten controleren hier is of dat je drivers up-to-date zijn. Heb je jouw probleem overigens ook wanneer je in de veilige modus opstart?

Ik draai op windows 8 met 2 monitoren.
Het licht niet aan de kabels.
Ik kan dus ook niet in veilige modus komen ook niet via mijn BIOS.
En dus ook niet de drives updaten Als ik uberhaupt niet voorbij het lockscreen kom.

Waarom kan je niet in de veilige modus komen dan? Die kan je oproepen met de f8 toets bij het inladen van de bios. Dat keuze menu moet je dus kunnen verkrijgen voordat Windows gaat laden.

Waarom kan je niet in de veilige modus komen dan? Die kan je oproepen met de f8 toets bij het inladen van de bios. Dat keuze menu moet je dus kunnen verkrijgen voordat Windows gaat laden.

Dat werkt bij mijn bios en met windows 8 niet zo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan