onbekend kader boven in mijn scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Geregeld zie ik linksbovenin mijn scherm een storende blanco rechthoek staan (horizontaal ca. 33% van mijn scherm, verticaal ca. 8-10% van mijn scherm). Die staat dan vooraan en blokkeert een deel van het scherm.
Wat het is, weet ik niet. Is het een stukje malware wat mij plaagt?
Hoe krijg ik het weg?

:) Maar misschien ook niets erg aan de hand is ? kon je geen screenshot maken ?, en wie wet op die manier misschien krijg je eerder een reactie ..
Op andere kant ook misschien is monitor resolutie niet goed ingesteld ? :(

Laatst bewerkt:
Rectsklik op je buroblad en kijk of de schermresolutie goed staat ingesteld.

kan eventueel een malware zijn enkel een screenshot kan ons meer duidelijkheid bieden!

mvg

Zettekakkers :thumb:

als ik 'm weer zie maak ik inderdaad een screenshot.
(natuurlijk hoop ik dat ik 'm helemaal niet meer zie, maar voor de oplossing van dit topic is het wel handig...)

Uch jej :( je gebruikt Chrome toch? als je bedoel op die witte gedeelte dan weet ik niet wat dat is, maar als je bedoel die rechtboven tolbaars ( ? ) dan misschien kan je handige ToolbarCleaner ( gratis is ! ) gebruiken,
ik gebruik ook af/ en toe wel Chrome maar ook Explorer en allebei zijn bij mij zonder tolbaars altijd ( heb hekel aan tolbars of extra app's enz. ) .
Misschien kunnen ze in deze geval jou beter ervaren Chrome gebruikers helpen ?? :(

ToolbarCleaner kan je hier vinden -->> http://toolbarcleaner.com/

2hn2w0p.jpg

Laatst bewerkt:
Ja, ik bedoel inderdaad het kader linksbovenin.
als je bedoel die rechtboven tolbaars ( ? )
Het voorlaatst geopende tabblad (tweede van rechts dus) is Webfeud (www.webfeud.com - een soort Scrabble). Dat programma heb ik pas vandaag geïnstalleerd. Dit kan dus niet de oorzaak zijn van het kader.
Ik ben ook geen voorstander van toolbars.

:confused: Misschien is dat toch een toolbar van webfeud ?? en probeer maar dus TolbarCleaner draaien, anders als je kan probeer maar achter komen hoe die toolbar heet en vervolgens geef je die hier aan, misschien je dan iemand beter hier helpen kan ?
Ergens heb ooit gehort dat Webfeud een game is , of zoiets :( en lees ik nu bij Google dat die Windows Phone Apps & games Store is ( ?? ) ...hoe komt dat in je PC dan, heb je toevallig via jouw PC games op je mobieltje gedownload of geïnstalleerd of zoiets ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan