kan files niet verplaatsen zonder administrator-machtigingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pretrller

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2013
hallo

ik heb een game gedownload maar ik kan de crack niet verplaatsen naar de game files zonder administrator machtigingen
want ik heb hem toegestaan door mijn virus scanner dan zou hij het toch moet doen weet iemand hier raad mee

Mvg,
jordy

Het zal eenmalig zijn, dus waarom dan niet even verplaatsen met Administrator machtigingen?

Als je een account zonder Administrator machtigingen gebruikt zul je eerst moeten aanmelden met een account die deze machtigingen wel heeft. Dan kun je het bestand verplaatsen, afmelden en dan weer je eigen account gebruiken.

hoe maak ik dat account dan?
Als je een account zonder Administrator machtigingen gebruikt zul je eerst moeten aanmelden met een account die deze machtigingen wel heeft. Dan kun je het bestand verplaatsen, afmelden en dan weer je eigen account gebruiken.

Maak eens een scherm afdrukje van de melding zoals je deze in beeld ziet en plaats hem hier.

Dat heeft minder met Administrator rechten te maken als wel met machtigingen op het bestand zelf. Ik denk dat Panda deze nu wel toestaat maar er in een eerder stadium de machtigingen van heeft gewijzigd. Controleer dus de beveiligings eigenschappen van dat bestand.

er zijn geen beveilegings eigenschppen in dat bestand
Dat heeft minder met Administrator rechten te maken als wel met machtigingen op het bestand zelf. Ik denk dat Panda deze nu wel toestaat maar er in een eerder stadium de machtigingen van heeft gewijzigd. Controleer dus de beveiligings eigenschappen van dat bestand.

Ieder bestand heeft beveiligings eigenschappen.

Dat heeft niks met een crack te maken. Een bestand is een bestand en heeft eigenschappen. Als je het inderdaad naar de map van het spel in C:\Program Files (X86) probeert te schrijven kan dat ook de oorzaak van het probleem zijn. Installeer dat spel dus ergens anders dan in C:\Program Files (X86).

Denk eraan hierbij ook weer Panda aan te passen en de nieuwe doelmap toe te staan.

nee het werkt nog niet dus ik denk dat ik er mee moet op houden om het te proberen
Dat heeft niks met een crack te maken. Een bestand is een bestand en heeft eigenschappen. Als je het inderdaad naar de map van het spel in C:\Program Files (X86) probeert te schrijven kan dat ook de oorzaak van het probleem zijn. Installeer dat spel dus ergens anders dan in C:\Program Files (X86).

Denk eraan hierbij ook weer Panda aan te passen en de nieuwe doelmap toe te staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan