Dragon's Prophet

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoloyolorouter

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2014
Hallo allemaal ik heb een vraag over Dragon's Prophet,
Het spel lagggggt heel erg bij mij en ik heb net een nieuwe computer met ,
I7 processor 4gb ram 750 gewoon gb En een Nvidia gforce videokaart van 2GB,
kan iemand mij helpen?

De bottleneck zit em waarschijnlijk in de videokaart.
En een Nvidia gforce videokaart van 2GB,
Dit vraag is wat welke videokaart je precies hebt (bijv. GT 640 of GT 740M). Mijn NVIDIA GeForce 610M bijvoorbeeld heeft ook 2GB VRAM. Maar denk maar niet dat redelijk gamen daarmee mogelijk is, aangezien de GPU (grafische rekenkern) te zwak is voor de redelijke games van vandaag de dag (BF3/CoD bijv.).

Dit kun je vergelijken met een Pentium 4 processor die beschikt over 8GB RAM. Ook al heeft ie 8GB RAM, kun je er verder niet meer mee dan huis-tuinen-keuken zaken aangezien de processor het allemaal niet bij kan houden.

De bottleneck zit em waarschijnlijk in de videokaart.

Dit vraag is wat welke videokaart je precies hebt (bijv. GT 640 of GT 740M). Mijn NVIDIA GeForce 610M bijvoorbeeld heeft ook 2GB VRAM. Maar denk maar niet dat redelijk gamen daarmee mogelijk is, aangezien de GPU (grafische rekenkern) te zwak is voor de redelijke games van vandaag de dag (BF3/CoD bijv.).

Dit kun je vergelijken met een Pentium 4 processor die beschikt over 8GB RAM. Ook al heeft ie 8GB RAM, kun je er verder niet meer mee dan huis-tuinen-keuken zaken aangezien de processor het allemaal niet bij kan houden.

ik heb een 720 m

De NVIDIA GeForce 720M is zeker geen videokaart om mee te gamen. Daar is de GPU (grafische rekenkern) te zwak voor. Hierdoor zal je er dus niet fatsoenlijk kunnen gamen.

Het is trouwens niet mogelijk een videokaart in een laptop te vervangen.

De NVIDIA GeForce 720M is zeker geen videokaart om mee te gamen. Daar is de GPU (grafische rekenkern) te zwak voor. Hierdoor zal je er dus niet fatsoenlijk kunnen gamen.

Het is trouwens niet mogelijk een videokaart in een laptop te vervangen.

Maar het valt toch wel iets te verbeteren zodat ik als ik alles op low heb wel bijna no lag kan spelen?

helaas, maar ik vrees van niet.
Wist trouwens niet dat je de video kaart in een lap top niet kunt vervangen
daar je wel de harde schijf etc kunt vervangen.
Maar goed.
Games vragen tegenwoordig nogal wat kracht, vandaar dat er dus goede video kaarten zijn
die al het rekenwerk aan kunnen, en beschik je daar niet over dan kun je nog wel uit de voeten met
wat "zwakkere" games, maar een beetje game vraagt toch echt een redelijke kaart. En aangezien je
die gewoon niet hebt valt er dus niet veel te doen. Extra ram op processor kracht lost dit niet op.
Sorry,

Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan