Upgrade Windows 8 naar 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semino

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Beste,

Bij het opstarten van mijn PC krijg ik de mogelijkheid om mijn Windows 8 gratis up te graden naar de 8.1 versie. Wanneer ik dit echter doe ( reeds 3 maal geprobeerd ) dan valt mijn internetverbinding weg en kan ik geen mail meer binnenhalen of Googelen. Bij het drukken op de internet icoontje zie ik dan : ' beperkte verbinding ' Wie kan mij hierbij helpen want ik had evenwel graag de 8.1 versie geïnstalleerd?

Bedankt voor de info maar aangezien ik niet op google en op internet kan is het mij niet mogelijk om de opgegeven link te openen ???

Waarom zou je mail willen ophalen als de upgrade wordt uitgevoerd? Ik zou de pc gewoon even met rust laten, een pint en een goed boek pakken en wachten tot de pc klaar is met de upgrade.

Ik dacht dat wij langs deze weg mensen konden contacteren die ons konden helpen maar niet uitlachen ??? Gelieve goed mijn commentaar te lezen OctaFish : ik kan geen mail ophalen en ook niet op Google want ik krijg geen toegang tot internet vandaar dat ik de aangereikte versie van Mastermindzh niet kan uitproberen !!!

Semino, u kunt de file op een andere pc downloaden en deze ouderwets met een cd / usb overzetten :)

Akkoord ik kan hem op een USB plaatsen en dan in de kwestieuze notebook doen maar als ik hem dan vanaf de stick wil installeren zal hij toch ook een internetverbinding nodig hebben om de file te kunnen openen en te downloaden ?

Nee, als het goed is zit alles wat hij nodig heeft in dat bestand wat ik u aanbood.

Ik lach je niet uit, maar reageer op deze tekst:
Bij het opstarten van mijn PC krijg ik de mogelijkheid om mijn Windows 8 gratis up te graden naar de 8.1 versie. Wanneer ik dit echter doe ( reeds 3 maal geprobeerd ) dan valt mijn internetverbinding weg en kan ik geen mail meer binnenhalen of Googelen.
Je hebt dus blijkbaar wél internet verbinding als je de pc aanzet. En als je internet hebt, kun je ook de Update starten. Maar dan zou ik verder echt niet gaan internetten of mail ophalen, want dat soort programma's wordt echt wel een keer afgesloten tijdens de upgrade, want de pc wordt minstens één keer gereset. Vandaar mijn opmerking om alles lekker te laten gaan, en wat anders te gaan doen.
Als je internet verbinding wegvalt, dan werk je vermoedelijk draadloos, en kun je beter een kabel tussen je router en je computer leggen; dan hou je de verbinding vast.

Beste Michel en Rick,

Deze morgen nogmaals geprobeerd om de toegestuurde link te kopiëren naar een USB stick en vervolgens te openen maar deze keer wel na een verbinding te hebben gemaakt met een ethernetkabel : perfect gelukt en het probleem is dus uiteindelijk toch opgelost waarvoor mijn hartelijke dank !!!!
Groetjes.

Semino

Waarvan akte! Mag de vraag op <Opgelost> gezet worden :)

Uiteraard mag deze vraag als opgelost beschouwd worden.
Semino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan