Hoi,
Op werk maak ik gebruik van excel bestanden waarin ik elke dag log wie er naar mij bellen voor hulp op onze producten,
Daarnaast heb ik een sheet waarin staat hoeveel klanten ik heb,
Ik hou mijn klanten bij in sheets die ik in maanden opsplits.
Ik wil graag een overzicht maken om te zien hoeveel klanten, hoevaak mij hebben gebeld, wil dit graag in een database doen omdat dat mij makkelijk lijkt.
Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik dit kan doen, ik heb geen ervaring met acces.
Groetjes,
Önder
Op werk maak ik gebruik van excel bestanden waarin ik elke dag log wie er naar mij bellen voor hulp op onze producten,
Daarnaast heb ik een sheet waarin staat hoeveel klanten ik heb,
Ik hou mijn klanten bij in sheets die ik in maanden opsplits.
Ik wil graag een overzicht maken om te zien hoeveel klanten, hoevaak mij hebben gebeld, wil dit graag in een database doen omdat dat mij makkelijk lijkt.
Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik dit kan doen, ik heb geen ervaring met acces.
Groetjes,
Önder