Externe brander voor Dell Optiplex 755

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tress
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tress

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
Beste mensen,
Voor mijn Dell Optiplex 755 PC heb ik een externe brander nodig welke via een usb-kabeltje op de pc wordt aangesloten.
Nu kan ik die duur aanschaffen bij een PC-winkel maar deze externe branders worden veel goedkoper te kust en te keur aangeboden via bv internet.
Alvorens echter een kat in de zak aan te schaffen zou ik gaarne van u vernemen of het besturingssysteem van mijn PC (Windows 7) bepaalde branders wel herkent.
Welke branders kan ik probleemloos aansluiten???
Bij voorbaat dank voor uw kundige medewerking!
Vrgrt
Tress.

:) Met alle tevredenheid heb ik ooit ( via een Wehkamp actie ! ) externe brander gekocht en kan ik alles mee, zodat ik je niet hele verhaaltje moet hier plaatsen ( ben zeer druk vandaag ) je kan zelf gegevens of ev. verkoop plaats ergens opzoeken..
Die brander heeft Lightscribe functie Duallayer branden kan, alle type schijfjes branden kan enz..enz.. enz.. ( ik weet niet wat ik weer mee niet kan ! :D ) .. was ook niet te-duur ongv. toen ( jaar of 4 geleden ofzo. was 80/90 € of zoiets ) ..
denk ik natuurlijk dat die bij jou ook jouw eisen zal kunnen voldoen ...

Externe brander is Type LG GSA-2166D

LG Externe Multi Brander !.jpg <<--eeuwig tijdeloos echt ! :D

Laatst bewerkt:
Dank voor snelle reactie!
Echter op mijn vraag:"Welke branders kan ik probleemloos aansluiten?"
Nog geen antwoord ontvangen.
In afwachting,
vrgrt
Tress

De kans is zeer klein dat je brander niet zal werken onder windows 7. Ook de brandsoftware die je vaak gebruikt zal zonder problemen met een usb brander overweg kunnen.

Dank voor snelle reactie!
Echter op mijn vraag:"Welke branders kan ik probleemloos aansluiten?"
Nog geen antwoord ontvangen.
In afwachting,
vrgrt
Tress

Hoi hoi Tress helaas als jij denkt dat je geen antwoord gekregen hebt, in die geval moet ik je vertellen ook dat jij windows 7 niet kent :(

P.S. Dat is ( zijn ) dus en wel een antwoord ! van whittey mooie tip heb je ook maar allebei op indirecte manier met een voorbeeld-tip welke je ev. ook, ..... kan gebruiken :D

Laatst bewerkt:
Tenzij je een heel exotisch brandertje hebt gescoord, weet ik vrij zeker dat alles dat je op Win7 prikt wel gaat werken. Qua branders/spelers.

Hoi,
Ik heb de vraag even naar een geschiktere sectie verplaatst :thumb:

Mensen, allen dank voor uw info!
Koop er een en zie wel of hij werkt!
PC-groeten.
Tress.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan