Uitval van Wifi op Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

castello21

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2007
Beste mensen, heb een nieuwe laptop aangeschaft.

De HP15-RO85ND heb iedere keer problemen dat de wifi verbinding wegvalt. Heb al gekeken of er een nieuw stuurprogramma is maar geeft aan werkt correct.

Doe er een paar bijlagen bij. Hoop dat iemand mij verder kan helpen a.u.b.:)

Bij voorbaat dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

Castello

Bijlagen

• adapter laptop.jpg
    adapter laptop.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 53
  • adapter laptop1.jpg
    adapter laptop1.jpg
    31,2 KB · Weergaven: 48
En dat heb je alleen op dit apparaat ? Dat er staat dat de netwerkkaart correct werkt wil niet zeggen dat er geen nieuwe drivers zijn.
Valt de verbinding gewoon uit en moet je dan opnieuw verbinden, wat gebeurt er precies ?

En dat heb je alleen op dit apparaat ? Dat er staat dat de netwerkkaart correct werkt wil niet zeggen dat er geen nieuwe drivers zijn.
Valt de verbinding gewoon uit en moet je dan opnieuw verbinden, wat gebeurt er precies ?

Hoi, dank voor je reactie.

De verbinding valt iedere keer weg en dan moet ik hem weer met de probleemoplosser aan de praat krijgen. Dit gebeurt een aantal keren. Op mijn andere laptop en PC heb ik geen problemen.
Misschien iets anders in gedachte????

De nieuwste Realtek drivers staan hier of hier of hier of hier of hier

Eerst driver meeste kans [kan ze niet (allemaal) checken, want downloads duren nogal lang vanaf realtek.com, helaas.]

Tijs.

En wat zegt de probleem oplosser ? Netwerkadapter opnieuw instellen ?

Ga toch maar eens kijken of er nieuwe drivers zijn, daar begin je eigenlijk altijd mee.
Je kan op de website van de fabrikant kijken maar je kan ook deze nemen.....

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Edit: dnties was me net voor :P

Dat ik niet weet welke je moet hebben had ik al aangegeven, toch?

Maar goed, doe het zo: Ga naar deze webpagina
Vink alles aan waar RTL8188 in voorkomt, dus RTL8188SU, RTL8188CUS, RTL8188CE, RTL8188CE-VAU en RTL8188RU en klik op het blauwe go knopje er onder.

Download (=klik op HK1 of UK1 naast) alle relevante drivers, dus:
Utility and Driver Auto Installation Program (Support Win2K/XP/Vista/Win7)(Install Shield v1.00.0187)
onder RTL8188SU
Driver Only Auto Installation Program (Support Win8.1)(Install Shield v1.00.0238)
onder RTL8188CUS
Windows driver auto installation program (support Win8)
onder RTL8188CE
Windows driver auto installation program (support WinXP/Vista/Win7/Win8)(Install Shield v1.00.0199)
onder RTL8188CE-VAU

Tijs.

Laatst bewerkt:
Waarom niet even updaten met het door mij genoemde programma, met een paar klikjes klaar :thumb:

Waarom niet even updaten met het door mij genoemde programma, met een paar klikjes klaar :thumb:

Heb ik gedaan. Heeft wel een update uitgevoerd. Maar daarna ging het weer mis. Contact gehad 1 uur lang met HP. Ook daarna is het weer niet volledig opgelost.
Dan maar even via de kabel gewerkt.

Ook een optie maar het is even de vraag waar het euvel zit vandaar mijn vraag.
Hou je ons op de hoogte of een ander het wel doet :thumb:

Ook een optie maar het is even de vraag waar het euvel zit vandaar mijn vraag.
Hou je ons op de hoogte of een ander het wel doet :thumb:

Zal ik doen heb hem net weer in huis dus zal het wel even duren. Bedankt in ieder geval.

Beste mensen, ben eruit heb een zelfde nieuw notebook van HP gekregen (omgeruild). Nu heb ik totaal geen problemen meer. Was waarschijnlijk toch een maandag model.

Wil iedereen hartelijk dank zeggen voor de hulp die jullie geboden hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan