Ashampoo Burning Studio 14 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

julesyeah123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Hallo,

Ik heb sinds gisteren Ashampoo Burning Studio 14 als een crack gedownload en hij heeft altijd goed gewerkt met bijvoorbeeld CD's branden.
Nu wilde ik een DVD met menu maken, en dat kon dus blijkbaar met dit programma... Fijn...
Mooi menu gemaakt, meerdere films toegevoegd, schijfjes gekocht (4.7 gb) en daar paste alle filmpjes op + het menu.
Branden maar.
Hij gaat eerst alle filmpjes klaarmaken voor branden, dat duurde zo'n 30 minuten.
Daarna kwam het hoofdmenu en volgden de scenemenu's.
Alleen bij het beginnen met klaarmaken voor branden stopt hij ermee, en krijg ik een ERROR code.
Het ligt dus aan de menu's maar wat?

Kan iemand mij helpen?

Ik heb sinds gisteren Ashampoo Burning Studio 14 als een crack gedownload en hij heeft altijd goed gewerkt met bijvoorbeeld CD's branden.
Hoe kun je nou zeggen dat hij altijd goed heeft gewerkt als je hem gisteren pas gedownload hebt?
Cracked programma's downloaden, daar kun je alles van verwachten, denk je echt dat dit aan het menu ligt?

Ashampoo

Hoe kun je nou zeggen dat hij altijd goed heeft gewerkt als je hem gisteren pas gedownload hebt?
Cracked programma's downloaden, daar kun je alles van verwachten, denk je echt dat dit aan het menu ligt?
Ik had Ashampoo 14 altijd op mn andere laptop gebruikt en deed het altijd goed.. nu nieuwe laptop, zelfde crack maar nu doet hij het niet...
Nou als ik brand, dan zijn alle films gelukt maar stopt hij bij de menu's klaarmaken voor branden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan