Nieuw thema in WordPress

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Hallo,

Al een tijdje heb ik een eigen blog, ik heb tot nu toe eigenlijk altijd gebruik gemaakt van het gratis Adelle theme. Nu ik wekelijks meerdere aanvragen voor samenwerkingen en betaalde opdrachten binnenkrijg, ben ik op zoek naar iets professioneler.

Snel zag ik het Marilyn theme, (http://www.bluchic.com/shop/wordpress-themes/marilyn-theme) maar ik heb geen PayPal en wil het niet aanmaken zodat ik een thema kan kopen. Ik heb geprobeerd zelf een thema te maken, ik kan opzich wel dingen aanpassen in de css maar zelf de codes schrijven lukt me niet, vooral ook wegens tijdgebrek.

Heeft iemand een idee waar je dit thema kunt kopen dmv ideal betaling of des noods een gratis thema die erop lijkt, óf een heeel aardig iemand die me zou kunnen helpen met het maken van een nieuw thema die hierop zou lijken.

Ik hoor graag van jullie!

Mijn blog: http://www.glamorouslifestyle.nl

Geen vrienden/kennissen die wel PayPal hebben en dat je het via hen kunt aanschaffen?

Hey, ik zou je wel kunnen helpen met het maken van een Wordpress thema, alleen weet niet of ze het op me stage op prijs stellen als ik heletijd met al die roze kleurtjes aan het prutsen ben :D

Hey, ik zou je wel kunnen helpen met het maken van een Wordpress thema, alleen weet niet of ze het op me stage op prijs stellen als ik heletijd met al die roze kleurtjes aan het prutsen ben :D

Haha kleur kan je altijd aanpassen toch? ;-) Maak ik het later wel lekker roze :')

Haha kleur kan je altijd aanpassen toch? ;-) Maak ik het later wel lekker roze :')

Ben op het moment even windows aan het installeren duurt ongeveer nog één uurtje.
Daarna zou ik wel kunnen beginnen met de template.

Heb je nog wat speciaals wat er in voor moet komen? Of wil je dat ik een thema na maak?
Hoor het graag!

Ben op het moment even windows aan het installeren duurt ongeveer nog één uurtje.
Daarna zou ik wel kunnen beginnen met de template.

Heb je nog wat speciaals wat er in voor moet komen? Of wil je dat ik een thema na maak?
Hoor het graag!

Aahhh je bent m'n held! In principe mag het er zoveel mogelijk op lijken, als je op de link klikt (http://demo.bluchic.com/?theme=Marilyn) en dan in het menu op 'blog' zie je de layout die ik zou willen. Ik zou dan wel mijn eigen header erin willen kunnen zetten - ik ben nog aan 't photoshoppen - en ik zou graag onderaan de pagina een ^ omhoog willen! Wel zo handig haha. Lettertypes & kleuren aanpassen lijkt me prettig en natuurlijk responsive verder mag ie er zoveel mogelijk op lijken als dat je kunt! :d

Ben erg benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik ga even kijken of het lukt en zal je op de hoogte houden via dit topic.
En wat bedoel je met: ''ik zou graag onderaan de pagina een ^ omhoog willen''? :D

(Ben op het moment aanwezig in de helpmij chat) Als je nog iets wil overleggen.

Ik ga even kijken of het lukt en zal je op de hoogte houden via dit topic.
En wat bedoel je met: ''ik zou graag onderaan de pagina een ^ omhoog willen''? :D

(Ben op het moment aanwezig in de helpmij chat) Als je nog iets wil overleggen.

Oooh dat is een button die je onderaan de pagina ziet, als je er dan op klikt ga je weer naar 'boven' zegmaar zonder dat je hoeft te scrollen :)

Aah ik snap het, volgens mij wordt dit meestal gedaan via een wordpress plugin:

https://wordpress.org/plugins/scroll-back-to-top/

Misschien heb je er wat aan!

Ohja ik zie het, wist ik niet! Zat standaard in mijn vorige template dus vandaar! Maar super ;-) Dan kun je 'm gewoon zo veel mogelijk namaken! Hier nog even opgesomt wat ik net ookal zei:

- Layoutstijl van blogtheme van deze link (http://demo.bluchic.com/?theme=Marilyn)
- Eigen header erin kunnen zetten
- Lettertypes & kleuren aanpassen
- Responsive

Als je nog iets nodig hebt moet je maar een gil geven!

Ohja ik zie het, wist ik niet! Zat standaard in mijn vorige template dus vandaar! Maar super ;-) Dan kun je 'm gewoon zo veel mogelijk namaken! Hier nog even opgesomt wat ik net ookal zei:

- Layoutstijl van blogtheme van deze link (http://demo.bluchic.com/?theme=Marilyn)
- Eigen header erin kunnen zetten
- Lettertypes & kleuren aanpassen
- Responsive

Als je nog iets nodig hebt moet je maar een gil geven!

Hey, ik ben al aardig op weg en ben benieuwd of je misschien de header al heb? zodat ik deze er alvast in kan zetten.

Hey, ik ben al aardig op weg en ben benieuwd of je misschien de header al heb? zodat ik deze er alvast in kan zetten.

Ik ben nog bezig met een paar ontwerpen, maar je kan voor nu de 'huidige' wel gebruiken, als ik 'm later maar kan aanpassen ;-) LOGO-05.jpg

Ik ben nog bezig met een paar ontwerpen, maar je kan voor nu de 'huidige' wel gebruiken, als ik 'm later maar kan aanpassen ;-) Bekijk bijlage 221927

Hoi! bedankt voor de header
Ik heb even een voorbeeld gemaakt (zie bijlage)
Ik heb geprobeert het design zoveel mogelijk na te maken als die van de link die je stuurde.
Natuurlijk komt er jouw eigen inhoud in maar heb alvast wat er ingedaan voor het beeld..

preview.jpg

Als je wil stuur ik de bestanden even in een WinRAR of een ZIP dan kan je hem even testen op je eigen wordpress systeempje.
Ik gebruik eigenlijk nooit wordpress maar als goed is kan jij daar zelf je header aanpassen?

Laatst bewerkt:
Hoi! bedankt voor de header
Ik heb even een voorbeeld gemaakt (zie bijlage)
Ik heb geprobeert het design zoveel mogelijk na te maken als die van de link die je stuurde.
Natuurlijk komt er jouw eigen inhoud in maar heb alvast wat er ingedaan voor het beeld..

Bekijk bijlage 221929

Als je wil stuur ik de bestanden even in een WinRAR of een ZIP.

Ah helemaal geweldig! Ziet er echt tof uit! Als je 'm in een winrar bestand zou willen sturen zou dat helemaal geweldig zijn!
Je kunt 'm mailen naar info@glamorouslifestyle.nl ! Onwijs bedankt!

Ah helemaal geweldig! Ziet er echt tof uit! Als je 'm in een winrar bestand zou willen sturen zou dat helemaal geweldig zijn!
Je kunt 'm mailen naar info@glamorouslifestyle.nl ! Onwijs bedankt!

Ga ik geleik doen, heb ook even de titel van de post gecentreerd. zoals dat in marylin thema is ziet er wat netter uit. :D
Zou je misschien kunnen laten weten wanneer die er op staat? ben benieuwd naar de uitkomst! :)

Ga ik geleik doen, heb ook even de titel van de post gecentreerd. zoals dat in marylin thema is ziet er wat netter uit. :D
Zou je misschien kunnen laten weten wanneer die er op staat? ben benieuwd naar de uitkomst! :)

Ja ga ik zeker doen! Ga straks gelijk eraan beginnen, ben nu nl op kantoor maar de boekhouding wacht maar even haha!

Hmm, ik kan 'm niet uploaden in wordpress.. Heb je in de mail een printscreen gestuurd van de foutmelding.. Weet je toevallig wat ik hiermee moet doen?

Heb een mailtje terug gestuurd :D :thumb:

Volgens mij was er iets mis met het bestand format en ondersteund Wordpress alleen ZIP en geen WinRAR.

Laatst bewerkt:
Je kunt ook gewoon de uitpakte template map met de correcte naam in de map template uploaden.
Als je dan naar het menu v/d templates gaat zie je hem daar staan en kun je hem activeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan