Goedenmiddag,
Aandacht aangaande het volgende;
Ik heb een excel sheet waarin ik aanmeldprocedures in wil zitten, dit wil ik doen middels 2 Userforms (1 voor het "toevoegen" & 1 voor het "verwijderen").
Deze Userforms staan gekoppeld aan 2 knopen en die Userforms roep ik logischerwijs op via de knoppen.
Nu ben ik geen expert maar ik loop tegen de volgende uitdagingen op:
Klant toevoegen Userform:
Heb als voorbeeld al een paar "test" aanmeldprocedures ingevoerd om te laten zien wat ik bedoel, in de bijlage voert hij hem in vanaf regel 5 maar begint in Kolom A ipv B.
Klant verwijderen Userform:
Het lukt mij bij deze userform nog niet om records te verwijderen, wel heb ik de knop verwijderen toegevoegd in de userform, ook is de listbox verre van goed.
Bijgevoegd een bestand (uiteraard)Bekijk bijlage PRCS Aanmeldprocedures.xlsm
Graag jullie advies hierin,
Mvrgr
J
Aandacht aangaande het volgende;
Ik heb een excel sheet waarin ik aanmeldprocedures in wil zitten, dit wil ik doen middels 2 Userforms (1 voor het "toevoegen" & 1 voor het "verwijderen").
Deze Userforms staan gekoppeld aan 2 knopen en die Userforms roep ik logischerwijs op via de knoppen.
Nu ben ik geen expert maar ik loop tegen de volgende uitdagingen op:
Klant toevoegen Userform:
- Als ik een aanmeldprocedure toevoeg dan wil ik dit vanaf Kolom B en Regel 5 laten beginnen, nu lukt mij regel 5 wel maar hij vult hem in vanaf kolom A ipv B
Heb als voorbeeld al een paar "test" aanmeldprocedures ingevoerd om te laten zien wat ik bedoel, in de bijlage voert hij hem in vanaf regel 5 maar begint in Kolom A ipv B.
Klant verwijderen Userform:
- Ik wil het zo hebben dat als ik op de knop klant verwijderen druk dat er een Userform tevoorschijn komt waarin er een listbox staat met alle records die toegevoegd zijn. En vanuit de listbox ik de regel selecteer en via de knop verwijderen de record verwijder
Het lukt mij bij deze userform nog niet om records te verwijderen, wel heb ik de knop verwijderen toegevoegd in de userform, ook is de listbox verre van goed.
Bijgevoegd een bestand (uiteraard)Bekijk bijlage PRCS Aanmeldprocedures.xlsm
Graag jullie advies hierin,
Mvrgr
J
Laatst bewerkt: