Mijn laptop loopt telkens vast :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heylala

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2014
Mijn laptop loopt telkens vast. Op Windows 7. Maakt ook 32 updates bij afsluiten en blijft hangen bij woordje afsluiten.. Ik ben een leek met dit. Wat kan ik doen? Help me of moet ik deze vraag ergens naar toe mailen hier?

Hey,

Er zijn veel factoren waardoor jouw laptop vast kan lopen.
Als je wilt kan ik view Teamviewer wel even een kijkje nemen om te zien wat de oorzaak is. Ik zag dat je net in de chat was, als je tijd heb kunnen we daar wel even over leggen!

Mvg,

Ron

Ik moet zo weg. Miss vanmiddag?

Ben jij een computer deskundige?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is goed ik zie je wel verschijnen.
Ik volg een ICT opleiding en loop stage op een ICT bedrijf.
Na aantal jaren ervaring durf wel een kijkje te nemen wat de oorzaak is!

Laatst bewerkt:
En hoop day je het kan fixen. Ben je pc deskundige?

Ok super dank je!

Ik heb de laptop op slaapstand gezet. Anders blijft hij hangen bij woordje afsluiten

Nogmaals bedankt! Blijf je op dit forum zitten?

Nogmaals bedankt! Blijf je op dit forum zitten? Wat is je mail adres? Indien ik niet meer weet hoe dit werkt.

Nogmaals bedankt! Blijf je op dit forum zitten? Wat is je mail adres? Indien ik niet meer weet hoe dit werkt.

Modedit: E Mail adres verwijderd

Ik ben aanwezig tot 12 uur. 1 uur ben ik weer terug.

Ok thanks! Zal zoizo na 13u zijn. Je kan moeilijk hier je telnr zetten

Beste Heylala, allereerst van harte welkom op Helpmij.nl :thumb:
Ik heb wat berichten van je samengevoegd. Telkens een nieuw bericht maken is niet nodig want als je wat wil toevoegen kan je gebruik maken van de knop aanpassen.

Ron, goed bedoeld maar vanwege spam heb ik je e mail adres verwijderd. Communicatie kan het beste via het forum :)

Beste Heylala, allereerst van harte welkom op Helpmij.nl :thumb:
Ik heb wat berichten van je samengevoegd. Telkens een nieuw bericht maken is niet nodig want als je wat wil toevoegen kan je gebruik maken van de knop aanpassen.

Ron, goed bedoeld maar vanwege spam heb ik je e mail adres verwijderd. Communicatie kan het beste via het forum :)

Bedankt! :D

Welke knop is knop aanpassen? Ok dank je zag ik op andere pagina niet wel op dit forum. Miss met gsm anders. Dan moest ik bij andere forum op normale forum onderaan klikken.

Laatst bewerkt:
Kijk eens rechts onder in het vakje waar je getypt hebt ;)

Screen Shot 11-18-14 at 01.19 PM.PNG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan