Onbedoelde tekst in email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton1975

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2014
Ik gebruik Mozilla Firefox. Als ik via de browser inlog op mijn hotmail account en een reply geef op een email bericht dan komt het soms voor dat ik tekst uit een totaal ander en oud emailtje meestuur. Ik heb hier blijkbaar geen invloed op, en zie het op het moment dat ik tekst typ en verstuur dus niet. Pas als ik het mailtje controleer via het postvak verzonden items, dan zie ik dat er onbedoelde tekst is meegestuurd. Hoe kan dat? (Kan het zijn dat als ik een reply geef op een bericht met een foto/bijlage ik hierdoor iets fouts activeer?)

Ik kan me niet voorstellen dat dat aan een browser ligt.
Maar je weet maar nooit.

Wat gebeurt er als je het eens onder ie probeert.

Probeer het anders eens met thunderbird.

Weet u zeker dat het ook meeverstuurd wordt?

Ik heb van mensen met hotmail wel vaker gehoord dat zij mijn "foto's" meegestuurd krijgen.
Dit blijkt later dan de normale Flickr feed te zijn die outlook automatisch erbij toont.

Wellicht dat dit zo'n zelfde tafereel is?

Het rare is dat het zo nu en dan gebeurd. Ik krijg een mail met tekst en een bijlage, reply daarop terug zonder iets toe te voegen. Kijk ik dan in mijn verzonden items box dan zie ik dat onder het oorspronkelijke bericht een lap tekst is toegevoegd van een oude emailwisseling van een hele tijd terug met een heel ander persoon. Vervelend omdat zo gegevens worden gedeeld terwijl dit absoluut niet de bedoeling is.

Het controleren in IE ofzo zal dan ook een tijdje duren voordat het resultaat geeft omdat het zo nu en dan gebeurt.

Wat is Flickr feed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan