gedeelde schijf verplaatst

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

Door een probleem kon ik niet anders dan me data op een andere gedeelte op me hardeschijf te plaatsen.
Ik heb me hardeschijf in 4 delen geknipt: c=windows d=programma's e=data f=muziek.
Echter heb ik wat bewaarde data wegeschreven op d=programma's (dit moest ik terug hebben)
Ik heb een herinstalatie uitgevoerd en op c alles weer terug geinstalleerd.
Keer ik terug in windows zie ik t volgende:

Me d=programma's zijn er volledig af, en dit is vervangen door de data (van e) en alles wat op e stond is nu vervangen door f.
Kortom... ik heb nu 3 gedeelde schijven i.p.v. 4 waarvan de belangrijkste weg is.
c,d en e (windows+data+muziek) :o
Keer ik terug in windows 7 instalatie scherm, dan zie ik wel 4 schijven staan, waarin ook me data in zit die ik moest hebben. echter denk ik dat de windows instalatie ergens mis is gegaan, en ben nu bang die data te verliezen.

iemand raad?

p.s. commentaar als dom van je e.d. heb ik niks aan, het is hier de vraag a.u.b. helpmij.

Bij de herinstal van windows heb je voor de overige partitites een andere schijfletter toegewezen gekregen, hier is verder niets mee aan de hand.
De laatste partitie, is die wel zichtbaar in schijfbeheer?

De laatste partitie, is die wel zichtbaar in schijfbeheer?

ja die is zichtbaar.
Ik zie daar de verloren partie staan, maar kan deze niet openen.
bij status staat: in orde (Systeem, Actief, Primaire partitie)
Echter heeft hij geen station's letter gekregen. (staat enkel de naam van de stations letter dit ik toen toegewezen had - "programma's d)

Lijkt erop dat windows deze schijf niet toegevoegd heeft ofzo, want bestanden staan er wel op zo te zien aan de vrije ruimte tegenover de capaciteit.

edit: Ik dacht zal eens een station's letter gaan toevoegen. wat denk je? heb me bestanden terug. :D
zo meteen veilig stellen en backuppen. reuze bedankt voor het idee schijfbeheer te gebruiken. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan