Foto's van Picasa uploaden naar mijn website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

RinusNoord

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2001
Hallo allemaal, wie wil of kan mij helpen met het uploaden van foto's van Picasa naar mijn website?
Ik zelf kom er niet uit.

Alvast bedankt, Rinus

Hallo. Ik kan je wel een tip geven. Je kunt het zelf goed. Dat gaat eventueel in HTML. Klikje voor deze die ik al eerder zag enkele jaren geleden. Bron Wilma Karels

Laatst bewerkt:
Hallo, Ja ik heb al een site, nl ; www.rinusnoordam.nl en daar staan foto's op maar die zijn niet meer zichtbaar.
En de man die de site gemaakt heeft is door prive omstandigheden niet meer in staat te helpen.
Ikzelf kom er totaal niet uit, heeft ook maar oppervlakkige kennis daarvoor.

Omdat ik van de index niks begrijp daar kan ik nl, de foto's ook niet terug vinden!
Als u in staat bent mij te helpen dolgraag.
Dan hoor ik het wel van u.

Alvast bedankt! Gr, Rinus.

Hallo. Ik kan je wel een tip geven. Je kunt het zelf goed. Dat gaat eventueel in HTML. Klikje voor deze die ik al eerder zag enkele jaren geleden. Bron Wilma Karels

Ja ik heb al een site maar ik begrijp de index niet om de foto's te uploaden van uit mijn Picasa albums. Gr, Rinus.

Hooi Rinus,

Heb jij de gegevens van jouw webhosting account?
Zo ja kan ik je wel even helpen.

Vanuit je Picasa album lijkt me niet erg slim. Je kan beter de foto's op je eigen FTP server hebben staan (webhosting) dan kunnen ze ook niet meer verdwijnen!

Tip: Ik zet mijn albums op onedrive en dan op mijn sportwebsite. Ik link gewoon naar dat album. Prachtige beelden en de website blijft lekker snel

Hooi Rinus,

Heb jij de gegevens van jouw webhosting account?
Zo ja kan ik je wel even helpen.

Vanuit je Picasa album lijkt me niet erg slim. Je kan beter de foto's op je eigen FTP server hebben staan (webhosting) dan kunnen ze ook niet meer verdwijnen!

Ja ie heb ik maar hoe kan ik die het beste naar je toe sturen? toch niet hier?

Je hoef ze ook niet naar mij op te sturen. Momenteel ben ik op werk en ga ik zo naar huis. Ik verwacht rond half 6 thuis te zijn en 6 uur aanwezig op de computer.
Misschien door middel van teamviewer kunnen we de foto's weer online zetten.

En wat manamana zegt is ook nog een oplossing.

Je hoef ze ook niet naar mij op te sturen. Momenteel ben ik op werk en ga ik zo naar huis. Ik verwacht rond half 6 thuis te zijn en 6 uur aanwezig op de computer.

Jaja voor jullie is het allemaal een makkie! Maar het gaat wel boven mijn petje.
Nooit gen computer les gehad en bent bijna 72. Vandaar dat ik het maar ingewikkeld vind! Gr, Rinus.

Teamviewer werkt voor geen meter, hadden het ook voor mijn opa geïnstalleerd... Nou wat een ramp..!

Hallo Ron ik heb via Helpmij een mail gestuurd heb jij die ontvangen?

Ik had nog een oud e-mail in mijn account staan en heb deze helaas niet ontvangen! :(
Inmiddels e-mail aangepast! excuses.

Ik had nog een oud e-mail in mijn account staan en heb deze helaas niet ontvangen! :(
Inmiddels e-mail aangepast! excuses.

Ik kan geen e-mail sturen alleen leden en donateurs, jammer maar mijn e-mail adres staat in mijn profiel.
Dan kan ik alle gegevens door mailen. Gr, Rinus

Bedankt voor jullie reactie, maar ik heb het zelf opgelost.

Gr, Rinus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan