Welke laptop is geschikt voor de studie applicatieontwikkelaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnmestebeld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2015
Na de zomervakantie ga ik beginnen aan de mbo niveau 4 opleiding applicatieontwikkelaar. Ik ben voor deze studie op zoek naar een geschikte laptop. Mijn voorkeuren zijn een 15,6’’ scherm, min. 8gb ram en een snelle processor. Mijn budget ligt tussen de 500-700 euro. Zijn er misschien mensen die een soortgelijke opleiding hebben gedaan en die mij kunnen helpen informeren naar een geschikte laptop?

ik hoef er verder geen zware games op te spelen maar bijvoorbeeld wel programma's als adobe photoshop of vegas movie studio

(zelf had ik deze laptop al gevonden http://www.norrod.nl/zkb-02pc/80037066/hp-pavilion-15-p132nd/details.aspx, is deze goed genoeg? waarom wel/niet)

mvg John Mestebeld

Als deze applicaties grafisch zwaar zijn, komt een NVIDIA wel van pas.

Een i5 met 8GB RAM en een GeForce GT 820M: klikkerdeklik!

Een i7 met 6GB RAM en een GeForce GT 820M: klikkerdeklik!

Dezelfde maar dan met 1TB HDD: klikkerdeklik!

Deze laptop lijkt mij het beste: klikkerdeklik! Deze komt namelijk direct met SSD en een gloednieuwe Intel Core i5 broadwell CPU. Daarnaast is de GPU in deze laptop even krachtig als de NVIDIA GeForce 820M:).

EDIT:
De door jouw aangekaarte laptop is niet geschikt voor jouw taken omdat deze over een zwakke CPU + GPU beschikt. Daarnaast wil je niet kennismaken met de kwaliteit van HP neem ik aan ;).

Laatst bewerkt:
Als deze applicaties grafisch zwaar zijn, komt een NVIDIA wel van pas.

Een i5 met 8GB RAM en een GeForce GT 820M: klikkerdeklik!

Een i7 met 6GB RAM en een GeForce GT 820M: klikkerdeklik!

Dezelfde maar dan met 1TB HDD: klikkerdeklik!

Deze laptop lijkt mij het beste: klikkerdeklik! Deze komt namelijk direct met SSD en een gloednieuwe Intel Core i5 broadwell CPU. Daarnaast is de GPU in deze laptop even krachtig als de NVIDIA GeForce 820M:).

EDIT:
De door jouw aangekaarte laptop is niet geschikt voor jouw taken omdat deze over een zwakke CPU + GPU beschikt. Daarnaast wil je niet kennismaken met de kwaliteit van HP neem ik aan ;).

Dankjewel voor je hulp! Mij lijkt de tweede laptop met de i7 een prima laptop voor mijn eisen en hij past prima in mijn budget. de laatste valt helaas af voor mij omdat ik met deze geen cd's / dvd's kan afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan