donatie zonder goed doel of stichting

Status
Niet open voor verdere reacties.

headlight

Banned
Lid geworden
27 mrt 2013
Ik ben voor mijn hobbie en toekomst plannen bezig met een blog via wordpress (de gratis versie, dus niet erg instelbaar).

momenteel moet een gift aangegeven worden via de mail, en het lijkt me beter (en werd door familie al aangekaart) dat er een knop komt.
nu kan ik wel een paypalknop maken, maar ik kom er niet uit welke.

donatie is niet helemaal eerlijk want het betreft geen goed doel, stichting of ook maar iets in die richting. maar betalen klopt ook niet ivm het niet zijn van een bedrijf, het niet leveren van produckten en bovenal klinkt het gewoon verkeerd.

wat is wel een goede manier?

en ik gebruik een statische frontpage (anders zal een bezoeker geen flauw idee hebben waar de site om draaid) en in de sidebar is een overzicht met recente blogs.
is er een betere manier om de blog zichtbaar te maken?

Even als eerste opmerking. Er is geen betaalde WordPress met meer features.

Als antwoord op je vraag. Je hoeft niet een bedrijf te zijn om een betaling te mogen ontvangen. Zolang het kleinschalig is mag je gewoon geld ontvangen. Zolang de dit maar opgeeft bij de post 'inkomsten uit overige werkzaamheden' bij de belastingaangifte. Meer info op de site van de belastingdienst.

Ik zie ook wel eens mensen die een knop gemaakt hebben met de tekst -> Buy me a coffee/beer.

Even als eerste opmerking. Er is geen betaalde WordPress met meer features.

Als antwoord op je vraag. Je hoeft niet een bedrijf te zijn om een betaling te mogen ontvangen. Zolang het kleinschalig is mag je gewoon geld ontvangen. Zolang de dit maar opgeeft bij de post 'inkomsten uit overige werkzaamheden' bij de belastingaangifte. Meer info op de site van de belastingdienst.

Ik zie ook wel eens mensen die een knop gemaakt hebben met de tekst -> Buy me a coffee/beer.

oke dus gewoon een doneerknop kan.

er is wel degenlijk verschil in wordpress. je hebt een premium en een pro.
en onder features versta ik ook kleuren, thema's ed aan kunnen passen.

Geef toe dat het bij WordPress niet helemaal duidelijk is. Maar technisch gezien zijn alle WordPress versies gelijk. Wat ze bij WordPress.com aanbieden is WordPress + Hosting. En dat kun je in meerdere smaken kopen. Je kunt natuurlijk ook WordPress downloaden en op je eigen hosting plaatsen en dan is alles prima aan te passen. Inclusief kleuren, templates, etc......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan