mac e-mail verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers.

ik zit met een probleem.

ik kan sinds enige tijd mijn e-mail niet meer verwijderen op mijn i-mac.
wat ik ook doe ze blijven terug komen, als ik ze verwijder , dan komen ze terug in mijn mail archief, werwijder ik ze daar
dat gaan ze naar mijn prullenbak, verwijder ik ze daar , dan komen ze weer terug in mijn archief.
enz, enz. ik heb het al geprobeerd zonder internetaansluiting, dus de kabel eruit getrokken , maar ze blijven terug komen.

ik weet niet meer wat nog te doen, heb ook op appeltjes gekeken, daar daar kan ik niets over terug vinden. wel alles over account verwijderen, maar dat moet ik niet hebben.

hoe kan ik ze definitief verwijderen,

ik kijk met spanning uit naar jullie oplossing.

bert van herk

Om welke versie van Mac OS gaat het, wat voor type e-mailadres en in welk programma probeer je ze te verwijderen?

hoi devil

ik heb yosemity erop zitten, en ik verwijder mijn e-mails gewoon in yosemity, het gaat om een upcmail adres

e-mail verwijderen

hoi,iEscape

ik heb gedaan wat jij zegt, up upc-mail, staan deze e-mails niet. zijn niet terug te vinden.

als ik mijn internet verbinding verbreek , dus uit zet, dan blijven die mails terug komen,
ze komen terug in >> archief << en als ik ze daar verwijder naar de prullenbak, en dan weer verwijder, uit de prullenbak dan komen ze weer even vrolijk terug in archief.

dus met of zonder internet verbinding maakt niets uit.

het maakt mij razend.:evil:

Dan vermoed ik dat het in de instellingen van het account zit.

Is het een POP- of IMAP-account?

In Mail ga je naar "Voorkeuren > Accounts" en wat staat daar onder het UPC-account qua type? En loop de andere instellingen ook eens na, wellicht valt er iets op dat met dit gedrag overeenkomt :)

@ g.vanherk1,

ik heb gedaan wat jij zegt, up upc-mail, staan deze e-mails niet. zijn niet terug te vinden.
als ik mijn internet verbinding verbreek , dus uit zet, dan blijven die mails terug komen,
ze komen terug in >> archief << en als ik ze daar verwijder naar de prullenbak, en dan weer verwijder, uit de prullenbak dan komen ze weer even vrolijk terug in archief.
Ga naar Mail in de menubalk en vervolgens naar Voorkeuren.
In het volgende scherm dat wordt geopend klik op het tabblad Postbusinstellingen.
Plaats een vinkje bij Plaats verwijderde post in "Prullenmand".

54ecbf5786024-Schermafbeelding_2015-02-24_om_19.08.34.png

Klik nu op Prullenmand. Zo nodig Mail eerst afsluiten . . . even wachten . . . vervolgens start Mail weer op.
Ziet u die berichten in de Prullenmand :rolleyes:

54ecbfae3fa15-Schermafbeelding_2015-02-24_om_19.07.24.png

De instellingen van Bewaar verwijderde berichten op de server -indien u in het keuzevakje een vinkje plaatst is zie onderstaande screenshot.
Hoogstwaarschijnlijk heeft u op Nooit ingesteld.
Dat is de reden dat die berichten niet meer aanwezig is op de server.

54ecbfe674a9d-Schermafbeelding_2015-02-24_om_19.03.12.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan