Windows Verkenner werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joelle99

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2015
Hallo,

Ik heb al vrij lang problemen met mijn Windows Verkenner, ik heb een laptop met Windows 7. Steeds als ik naar bijvoorbeeld mijn bestanden ga, of naar mijn fotos krijg ik de melding "Windows Verkenner werkt niet meer" er gaat dan een groen balkje lopen en vervolgens krijg ik de melding dat het opnieuw word opgestart. Het probleem is alleen dat hij dit telkens doet, ik open de bibliotheek en gelijk is het weer raak... Het komt er dus op neer dat ik niks meer kan openen! Iemand die weet hoe ik hier van af kom?

Vriendelijke groet, Joëlle

Tip van Lange Pier kan geprobeerd maar denk meer succes met ShellExView

Niet vergeten om het uit te pakken, op het programma te rechtsklikken en te kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Schakel alle Icon handler extensions, Preview handler extensions en Thumbnail extensions uit (sorteer op "Type") en kijk of het probleem wegblijft. Indien ja selectief weer inschakelen totdat je de "schuldige" gevonden hebt, schakel die dan weer uit.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Het probleem ligt waarschijnlijk aan Norton doe het volgende;

LiveUpdate uitvoeren
Deze stappen zijn voor de huidige versie van de Norton-producten. Als u een oudere versie heeft of niet weet welke versie u heeft, gaat u naar Update Center

1. Start uw Norton-product.
2. Voer een van de volgende handelingen uit, afhankelijk van uw Norton-product:

• o Voor Norton AntiVirus of Norton Internet Security: klik op LiveUpdate en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton 360: klik op Taken en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton Security: klik op Beveiliging en vervolgens op LiveUpdate.
3. Klik op OK of Sluiten wanneer Norton LiveUpdate is voltooid.
4. Voer LiveUpdate uit totdat het bericht 'Uw Norton-product heeft de recentste beveiligingsupdates' wordt weergegeven.
5. Sluit alle programma's af en start de computer opnieuw op.

Vertel of dit heeft geholpen.

Het probleem ligt waarschijnlijk aan Norton doe het volgende;

LiveUpdate uitvoeren
Deze stappen zijn voor de huidige versie van de Norton-producten. Als u een oudere versie heeft of niet weet welke versie u heeft, gaat u naar Update Center

1. Start uw Norton-product.
2. Voer een van de volgende handelingen uit, afhankelijk van uw Norton-product:

• o Voor Norton AntiVirus of Norton Internet Security: klik op LiveUpdate en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton 360: klik op Taken en vervolgens op LiveUpdate uitvoeren.
    o Voor Norton Security: klik op Beveiliging en vervolgens op LiveUpdate.
3. Klik op OK of Sluiten wanneer Norton LiveUpdate is voltooid.
4. Voer LiveUpdate uit totdat het bericht 'Uw Norton-product heeft de recentste beveiligingsupdates' wordt weergegeven.
5. Sluit alle programma's af en start de computer opnieuw op.

Vertel of dit heeft geholpen.

Ik heb helaas geen Norton... ik gebruik AVG 2014

Ok, gebruik dan de tips van Lange Pier en die van mij.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan