wel verbinding geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

themillionaires

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2013
goedenavond,

ik heb sinds een paar uur het probleem dat mijn laptop wel een goede internet verbinding heeft maar ik niet op internet kan. met mijn mobiel heb ik nergens last van. ik kan gewoon op wifi. heb alles al geprobeerd, internet explorer, chrome. geen enkele programma die internet eist doet het. mijn laptop kan wel andere verbindingen vinden dus de internet kaart zal het niet zijn. snap er niks meer van eerlijk gezegd.

hebben jullie misschien een idee?

bedankt alvast!

Staat er iets van een uitroepteken o.i.d. bij de status van je netwerkverbinding?
Welk besturingssysteem heb je?
Al geprobeerd te disconnecten en weer te connecten?

ja heb alles al geprobeerd, router al een paar keer gereset etc. er staat niks bij mijn status. ik heb vol bereik.
ik heb windows 8. niet mijn favoriet haha

Heb je "geen internet" of kun je niet naar webaddressen?

Als je via een command prompt "ping 62.69.166.254" uitvoert, wat gebeurt er dan?

Dit probleem kan eenvoudig opgelost worden door het downloaden van nieuwe drivers voor je netwerkadapter. Welke adapter gebruik je?

Ik zit met hetzelfde probleem,

Windows 8.1 pc maakt wel verbinding maar ik krijg geen internet, andere pc en laptop op de router werken gewoon maar deze niet.

Als ik ping van Marcel invoer krijg ik dit in beeld: De zoekpagina kan niet worden geopend.

Heb de pc zelfs al terug naar fabrieksinstelling gezet ik las ook al dat het door mc afee zou komen dus die ook eraf gegooid maar nog steeds niks, ik word er ondertussen tureluurs van :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan