Nieuwe videokaart of nieuwe pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

freestyler12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Hallo beste leden van helpmij,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iemand zijn vraag beantwoord heb (althans geprobeerd..) of hier een vraag gesteld heb, maar ik heb jullie hulp even weer nodig! :)

Ik heb een pc met de volgende specificaties:
ASUS P8H67-m PRO
Intel Core i7 2600K
Corsair vengeance 16Gb RAM
Scythe Mugen 2 rev.b
Samsung Spinpoint F3 500GB
WD Blue 1500GB
Samsung 840 EVO 120 GB
AMD Radeon HD 7770

Ik game veel op deze pc, ik speel vooral battlefield en Dirt 3, dit gaat opzich prima, maar alleen op medium en op een resolutie van 1280 x 1024.

Ik wil een nieuw beeldscherm kopen, en dus ook op hogere resoluties spelen en hogere graphics. Nu is mijn vraag; is deze pc het waard om up te graden doormiddel van een nieuwe videokaart of kan ik beter doorsparen en een nieuwe pc kopen?

Groet,
Jan

Dat is goed nieuws :) Welke videokaart zou goed zijn om battlefield op medium/high te spelen op een resolutie van 1920 x 1080? Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk hahah, ik heb een 600 Watt Corsair voeding.

Wauw, ik zie dat ik met die videokaart Battlefield 4 - 1920 x 1080 - op ultra kan spelen, dat is wel vet, jammer alleen dat hij beetje prijzig is. Is er niet een goedkopere videokaart die een hele verbetering zou zijn ten opzichte van mijn HD 7770?

Als jij goedkoper wilt is denk ik de GTX 960 een hele verbetering. Als jouw kast een goed genoege airflow heeft kan je die zelfs met gemak nog een 15% performance boost te geven door hem te overklokken, en dat allemaal terwijl die kaart lekker stil blijft! :) :thumb:

Grappig, je wilde zelfs een hele nieuwe PC kopen en nu vind je de videokaart te duur............

Als jij goedkoper wilt is denk ik de GTX 960 een hele verbetering. Als jouw kast een goed genoege airflow heeft kan je die zelfs met gemak nog een 15% performance boost te geven door hem te overklokken, en dat allemaal terwijl die kaart lekker stil blijft! :) :thumb:

Thanks! Ik zal ernaar kijken :)

Grappig, je wilde zelfs een hele nieuwe PC kopen en nu vind je de videokaart te duur............

Ik vroeg of de pc het nog waard was, of dat ik beter door kon sparen, ik heb het geld niet voor nieuwe pc, daar moet ik voor sparen, ik vond 360 euro voor alleen videokaart gewoon veel, omdat mijn oude rond de 100 was, thats all hahaha

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan