Reactie onder filmpjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter AD1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AD1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2015
Bij Youtube en andere sites zie je dat leden kunnen reageren op filmpjes en op elkaars reacties. Vaak zie je dat onder de filmpjes als je naar beneden scrollt. Hoe krijg je dat voor elkaar op je eigen website. Hoe kunnen leden reageren op video's die ikzelf of anderen op mijn website plaatsen?

Manamana. Bedankt voor reactie. Ik zie dat dit opties zijn voor op Youtube zelf. Ik ben bezig met een website waar anderen video's kunnen plaatsen. Ik wil graag dat leden ook hierop kunnen reageren. Net als bij Youtube. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Ken jij trouwens misschien een programma hoe anderen video's op mijn website zouden kunnen plaatsen?

Sla de berichten op in een database, en lees ze uit.

Sla de berichten op in een database, en lees ze uit.

Dit is een mogelijkheid, echter heb ik het gevoel dat AD1 niet zo met databases bezig is. AD1, waarmee maak en onderhoud je jouw website? Heb je al een website gebouwd? Indien je hier wat meer over kunnen we je de juiste richting in sturen..

Bedankt voor de reacties. Ik zal even aangeven wat ik doe, zodat je mij de juiste kant op kan sturen.

Ik gebruik Magix Webdesigner 10 premium. Is eigenlijk mn eerste keer dat ik serieus een website in elkaar aan het zetten ben. De volgende punten zijn belangrijk voor mij.

- Bezoekers moeten een eigen account hebben ( registreren, inloggen )
- Bezoekers moeten hun eigen video's kunnen uploaden op hun eigen account
- Bezoekers moeten kunnen reageren op de video's d.m.v. geschreven tekst onder de video's

Binnenkort moet ik nog een webhost uitzoeken en gebruik gaan maken van mysql.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan