• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabelmatrix in verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0660

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Hallo,

In een Excel sheet op mijn werk zit er een verticaal zoeken functie gemaakt door mijn voorganger. Nu moeten een paar parameters aangepast worden maar ik weet niet hoe, bovendien werken ze met een versie van excel die ik niet gewoon ben. Het is mischien een stomme vraag, maar ik kom er niet uit.

Code:
checkouts!$B$2:$C$1970

Alvast bedankt

Dat kan tellen als uitleg bij uw vraag!!

Het is handige als je het bestand bijvoegt zodat we kunnen zien wat het probleem is.
Tevens is het wenselijk als je een toelichting over wat er aangepast moet worden erbij voegt.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hallo,

In een Excel sheet op mijn werk zit er een verticaal zoeken functie gemaakt door mijn voorganger. Nu moeten een paar parameters aangepast worden maar ik weet niet hoe, bovendien werken ze met een versie van excel die ik niet gewoon ben. Het is mischien een stomme vraag, maar ik kom er niet uit.

Code:
checkouts!$B$2:$C$1970

Alvast bedankt

Indien je wilt weten wat deze regel betekent....

Hij pakt het op tabblad "checkouts" een bereik, namelijk van cel B2 tot aan C1970.
De functie verticaal zoeken, zoekt vervolgens in dit tabel naar een mogelijke antwoord.

Hoi Roeland035
Dit was het antwoord dat ik zocht, mijn voorganger had namelijk dat tabblad verborgen. En ik me blind staren op zoiets eenvoudig:o
Hiermee mijn probleem opgelost

waarvoor dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan