Ik heb sinds gister op mijn andere laptop (Asus) "the black screen of death" opgelopen. Dat komt volgens mij omdat ik een virus binnen heb gekregen die mijn computer opmerkte en probeerde te verwijderen. Ik kreeg na het "verwijderen" van het virus een melding dat ik moest herstarten, hierna kwam ik dus niet verder dan het zwarte scherm met de witte cursor... Als iemand mij zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn ik heb namelijk nog een opracht te maken op mijn andere laptop die vrijdag af moet zijn . Ik heb trouwens opnieuw opstarten al geprobeerd met en zonder accu eruit te halen, veel gegoogled maar geen oplossing blijkt voor mij te werken..
Alvast bedankt ! Rowan van den Bosch
Ps: ik heb niet heel veel verstand van computers en laptops, dus specifieke termen enz. zeggen mij niet zo heel veel. Als jullie dat ook even erbij zouden kunnen uitleggen, heel graag !
Alvast bedankt ! Rowan van den Bosch
Ps: ik heb niet heel veel verstand van computers en laptops, dus specifieke termen enz. zeggen mij niet zo heel veel. Als jullie dat ook even erbij zouden kunnen uitleggen, heel graag !