Grijs scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

MPaez

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Hallo allemaal,

Nu net was ik bezig met wat aanpassingen van mijn schermresolutie in AMD catalyst control center. Ik was klaar en klik dat ccc weg en nu is in een keer heel mijn scherm grijs geworden, het geeft opeens geen kleuren meer weer.

Weet iemand wat ik kan doen om dit weer op te lossen?

Alvast bedankt!

Opstarten in veilige modus en systeemherstel draaien naar het laatste herstel-punt..?

:thumb: , zet je vraag even op "opgelost", dat kun je zelf rechts bovenin..:cool:

Sorry voor het verlate antwoord. LCD schermen weigeren vaak dienst bij een afwijkende resolutie van die waar ze voor bedoeld zijn. Dit voor in geval dat bij u het beeld opnieuw wegvalt. De meeste monitoren tonen ook waarschuwingen wanneer de verkeerde resolutie wordt gebruikt. Je kunt binnen een spel de resolutie aanpassen en voor de browser een add-on gebruiken zoals: Default Full Zoom Level. Deze kan afzonderlijk beeld en tekst van Internetpagina's vergroten.

Zonder nou te willen modereren. Het systeem van Helpmij.nl stuurt de vragenstellers na enkele dagen een herinnering waar in staat dat ze het onderwerp als "Opgelost" kunnen aanmerken. Dus, zo heel verlicht is het niet Scrapheap :rolleyes: Bedankt en welkom op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan