Hallo,
Ik zit al een tijdje vast op de volgende fout: In cel B4 staat een waarde (bijv 1234567432), dezelfde waarde staat op één van de werkbladen in het bestand. Ik wil deze cel opzoeken en dan ernaartoe springen. Ik krijg de melding dat er een Ongeldige of niet-gekwalificeerde verwijzing is, deze komt bij het .find gedeelte. Dit is nu mijn code:
Bij voorbaat dank
Edit: Ik krijg de code wel werkend als ik de loop door de werkbladen weghaal en een With stukje gebruik (bijv With Sheets("Piet").Range("B:B")). Maar dan worden dus niet alle bladen doorzocht
Ik zit al een tijdje vast op de volgende fout: In cel B4 staat een waarde (bijv 1234567432), dezelfde waarde staat op één van de werkbladen in het bestand. Ik wil deze cel opzoeken en dan ernaartoe springen. Ik krijg de melding dat er een Ongeldige of niet-gekwalificeerde verwijzing is, deze komt bij het .find gedeelte. Dit is nu mijn code:
Code:
Sub Zoeken()
Dim FindString As String
Dim Rng As Range
Dim sheetCount As Integer
Dim counter As Integer
Dim currentSheet As Integer
FindString = Sheets("Zoekblad").Range("B4").Value
If Trim(FindString) <> "" Then
sheetCount = ActiveWorkbook.Sheets.Count
For counter = 2 To sheetCount
Sheets(counter).Activate
Set Rng = .Find(What:=FindString, _
LookIn:=xlValues, _
LookAt:=xlWhole, _
SearchOrder:=xlByRows, _
SearchDirection:=xlPrevious, _
MatchCase:=False)
Next counter
If Not Rng Is Nothing Then
Application.Goto Rng, True
Else
MsgBox "Depot niet gevonden"
End If
End If
End Sub
Bij voorbaat dank
Edit: Ik krijg de code wel werkend als ik de loop door de werkbladen weghaal en een With stukje gebruik (bijv With Sheets("Piet").Range("B:B")). Maar dan worden dus niet alle bladen doorzocht
Laatst bewerkt: