downgrade 10 naar 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Hoi Allemaal, vandaag een upgrade gedaan naar win 10, is goed gegaan, echter wat mij opviel was lastiger surfen pagina's die niet openende(ander venster)
en toch wat vastlopers dus geforceerd opstarten moeten doen, surfen werd een beroerde ervaring pagina's die niet willen openen etc.

Dus nu de downgrade gedaan terug naar win 7,goed verlopen hoor ,echter mijn snelkoppelingen op het bureaublad hebben allemaal een slotje gekregen?

Voeg "Take Ownership" toe aan het contextmenu d.m.v. Windows Ultimate Tweaker, tevens handleiding.
Onder "additional tweaks" vind je: Show "Take ownership".
Wees voorzichtig met tweaks waarvan je de gevolgen niet kan overzien, ik zou vooraf een herstelpunt maken.

Laatst bewerkt:
..., ik zou vooraf een herstelpunt maken.
Of zelf een complete image maken op een andere schijf ... weet je zeker dat je terug kunt naar oude situatie en ben je minder afhankelijk van dit soort mogelijke zaken.

Idd grote kans dat het in de rechten zit, tip met "Take Ownership" was er al.

Hallo Mik, slechte ervaringen met tweaks , dus ben ik super voorzichtig mee, snelkoppelingen werken wel ,echter dat slotje,ach ben ze aan het vervangen, bedankt voor de tip

Hallo Azaf, na installatie heb Ik idd. eerst de nodige up-date's gedaan ,echter het werkte niet fijn

Hallo Andre, ja daar ga ik mij maar weer eens in verdiepen een image maken bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan