Video's in Google Chrome haperen opeens

Status
Niet open voor verdere reacties.

KevinL

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2015
Al een tijdje is het zo, dat alle video's die ik afspeel via Google Chrome een haperend en krakerig geluid hebben. Van de een op de andere dag was dat zo. Ik dacht eerst dat het aan mijn computer of geluidsboxen lag, maar gewone cd's die ik afspeel klinken normaal, en alle video's die ik afspeel in Internet Explorer klinken ook gewoon goed, het probleem zit dus in Google Chrome.

Zou het kunnen liggen aan bepaalde updates die mijn computer geinstalleerd heeft (wat zo vaak gebeurt) ?

Ik heb al de cookies en geschiedenis verwijderd, zonder succes.
Heb ook al wat plugins en extencies aan en uit gezet, maar helaas.

Gegevens:
- Windows Vista (Service Pack 2)
- Google Crome (Versie 44.0.2403.157 m)
- Plug-ins
Nog meer nodig, vraag gerust ..

Iemand een oplossing ?

Laatst bewerkt:
Ik heb ze allebei gedraaid, Malwarebytes had er 2 gevonden, die heb ik verwijderd. ADWCleaner heb ik ook een aantal bestanden verwijderd, maar bij register wist ik niet of ik alles moest selecteren, want er stonden ook wat dingen over AVG, als ik die registersleutels verwijder ben ik bang dat mijn virusscanner niet meer gaat werken. Dit zijn de register bestanden die gevonden zijn:

***** [ Register ] *****

Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{459DD0F7-0D55-D3DC-67BC-E6BE37E9D762}
Sleutel Gevonden : HKU\.DEFAULT\Software\Avg Secure Update
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\YahooPartnerToolbar
Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Avg Secure Update
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\AVG Secure Search
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\SP Global
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\systweak
Gegevens Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows [AppInit_DLLs] - c:\progra~1\contin~1\sprote~1.dll c:\progra~1\websea~1\sprote~1.dll

Welke mag ik verwijderen ?

Laatst bewerkt:
Ah, u heeft de AVG security suite.
Nou, die kunt u beter kwijt dan rijk zijn.
Vorige week nog een laptop weer aan de praat moeten krijgen die ook AVG security suite had. Meer dan 2000 stuks malware werd er op die laptop gevonden. Fijn pakket hoor dat AVG :-)
Na verwijdering van alle malware, waaronder diverse AVG "extra's"als Search en tuneup werkte alles weer naar behoren.

Dus: alles laten verwijderen.
Het zou best kunnen dat het probleem dan is opgelost.

Helaas, het verwijderen van die registersleutels heeft niet geholpen.
Heb je misschien nog een idee waaraan het zou kunnen liggen ?

Kijkt u eens in Chrome welke extenties er actief zijn (instellingen en dan extenties) en zet de extenties uit die u niet bekend voorkomen en/of die u niet zelf daar heeft aangezet.

Als dat niets oplost zou ik Chrome verwijderen en opnieuw installeren. Wel eerst even alle bookmarks exporteren naar een veilige plek.

Laatst bewerkt:
Ik heb Chrome verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, maar ook dat heeft jammer genoeg niet geholpen. :(

Oja die extenties heb ik ook geprobeerd door alles uit te zetten.

Laatst bewerkt:
Heeft u bij de verwijdering van Chrome ook aangegeven dat alles verwijderd moet worden?

Als dat het geval is weet ik eerlijk gezegd even niet iets anders.

Ja ik had aangegeven dat alles verwijderd moet worden. Vreemd dat het dan nog niet opgelost is.

Waarschijnlijk heeft het te maken met de versie &/of instellingen van Adobe Flash. Je kunt hier je versie controleren.

Ga vervolgens naar Adobe Flash Player Instellingenbeheer (Let op: Deze figuur is geen afbeelding, maar de daadwerkelijke Settings Manager(!))

Hier opent het zich met het tabblad Algemene privacy-instellingen. Klik hier op "Altijd vragen...". Of, als je een hogere mate van veiligheid wil, op "Altijd weigeren...". Advies is te zetten op: "Altijd weigeren"

Klik nu op het volgende tabblad: Algemene opslaginstellingen.
Zet de schuifbalk op 10 KB (anders onthoudt hij mogelijk veel teveel informatie in je cookies; slecht voor de privacy). Haal vervolgens het vinkje weg bij: Gemeenschappelijke Flash-componenten opslaan om downloadtijden te beperken volgens onderstaande afbeelding:
file.php

Klik nu op het volgende tabblad: Algemene beveiligingsinstellingen. Hier hoef je niets te veranderen.

Klik nu op weer een ander tabblad: Privacy-instellingen website. Klik hier op "Alle sites verwijderen".

Klik nu op het één na laatste tabblad: Opslaginstellingen website. Klik hier op "Alle sites verwijderen".

^ Heb ik ook gedaan. Bedankt voor jullie hulp, maar het heeft nog steeds niet geholpen.
Zijn er nog meer geluidsinstellingen die je kunt aanpassen in Chrome ? Alvast niet bij de standaard instellingen.

Opeens had ik weer normaal geluid vandaag ! :) Zonder er zelf iets aan gedaan te hebben.

Ik denk dat de Windows Updates die gisteravond geinstalleerd zijn, het probleem opgelost hebben. Dat moet wel, anders zou het wel heel toevallig zijn.

Dit topic kan gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan