Startmenu klikt niet open

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Hallo,

Ik heb windows10 sinds begin augustus. Nooit geen problemen mee gehad.
Maar nu klikt mijn startmenu ineens niet meer open.

Hoe kan ik dit oplossen?

Wat bedoel je met klikt niet meer open ?
Niet helemaal duidelijk.

Ook niet als je even opnieuw opstart ?
Gebeurt er helemaal niks of is het anders dan normaal ?

venga het is maar tip he.

mvg macguy

Ja dat begrijp ik, maar het is een off-topic onderwerp, dus je moet er even expliciet bijzetten dat het een suggestie is, en niet een oplossing. Want de minder ervaren PC gebruiker kan denken dat dit zjin / haar probleem oplost.

@Terarrabo: Mooie link, met veel mogelijke oorzaken erin vermeld + oplossingen/workarounds.
@Hilde019: Ik noem nog een extra mogelijke oorzaak: Het leegmaken of zelfs helemaal verwijderen van de map die in de registry staat vermeld bij de registerwaarde Start Menu in
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders
en
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
[Bij deze laatste wordt %Userprofile% vertaald naar C:\Users\<gebruikersnaam>]

Ik ben dus benieuwd wat je de laatste tijd mogelijk heb lopen veranderen/verplaatsen/verwijderen van mappen, Documenten etc. en verder de personalisatie-opties die je mogelijk hebt lopen veranderen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik heb het kunnen oplossen door een systeemherstel te doen.

Toch bedankt om mee te zoeken. :-)

Fijn dat het opgelost is en bedankt voor de terugmelding.
Moet dan een probleem in Windows zijn geweest, dus niet persoonlijke aanpassingen/verwijderingen/verplaatsingen, gegeven dat systeemherstel het probleem heeft opgelost.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan