BIOS code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het toetsenbord eraf gehaald en de kabels lijken goed te zitten. Waar moet ik nu kijken?

Toetsenbord eerst verwijderen, heb je een plectrum?
Iets van kunststof gebruiken en niets van metaal.

Die video op youtube gekeken?
Of zoek zelf even voor jou notebook.
Pasjes zijn te flexibel, wel goed op een rand rondom los te maken.

Ik ben samen met mijn neefje achter de oorzaak gekomen. Ik was vrijdag samen met mijn neefje bij mijn oma. We zaten op onze laptops te gamen. Zijn laptop is goed en kon de game aan. Mijn laptop werd na een tijdje heel erg warm. Maar wat we denken is dat er door die warmte schade is.

Ik ben samen met mijn neefje achter de oorzaak gekomen. Ik was vrijdag samen met mijn neefje bij mijn oma. We zaten op onze laptops te gamen. Zijn laptop is goed en kon de game aan. Mijn laptop werd na een tijdje heel erg warm. Maar wat we denken is dat er door die warmte schade is.

Had voorgesteld om naar die GPU op die flip te kijken of er soldeerverbindingen het hebben begeven, of heb je hem nog niet open gekregen....

Laatst bewerkt:
Dat kan met elke laptop en aparte videokaart gebeuren als er niet op tijd uitgestoft wordt en de temp in de laptop te hoog oploopt.
En een PB heeft niet echt een goede naam.
Waarom niet eerst wachten op je oom of dat ding naar een reparateur brengen?

Een 2e hands Dell, Lenovo of Asus kunnen nog, van Acer, BP en HP zou ik persoonlijk wegblijven.

Ik ga idd eerst kijken of die te maken is, want ik wil zo min mogelijk geld in mijn laptop steken meer in mijn computer. Bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan