Hyves Games werkt niet meer in fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Sinds gisteren kan ik Landleven in Hyves Games niet meer op full screen zetten en dat is heel vervelend. Heeft iemand enig idee waardoor het komt?

Welke browser? Wat gebeurt er dan?
Iets meer info is niet onnodig ;)

Ik vermoed een bug in Flash. Onder water (Chrome) is er blijkbaar een update geweest, want bij mij werken een aantal dingetjes in Flash ook opeens niet meer op meerdere devices.

Ik vermoed een bug in Flash. Onder water (Chrome) is er blijkbaar een update geweest, want bij mij werken een aantal dingetjes in Flash ook opeens niet meer op meerdere devices.

En wat kan ik daar aan doen?

Tenzij je de maker van Flash en/of Chrome bent erg weinig. Helaas. Is ook de reden waarom ik een enorme hekel heb aan al die zelfupdatende systemen tegenwoordig.

Tenzij je de maker van Flash en/of Chrome bent erg weinig. Helaas. Is ook de reden waarom ik een enorme hekel heb aan al die zelfupdatende systemen tegenwoordig.

Iemand moet toch een oplossing kunnen vinden, Ik heb Chrome ook bericht hier over, maar ze reageren niet eens. Mijn ervaring is dat de grootste problemen vaak heel simpel kunnen worden opgelost en ik hoop dat het met dit ook zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan