mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
- Besturingssysteem
- Linux (en nog een beetje Windows)
- Office versie
- -
Ik meende dat het heel gemakkelijk was, maar toch lukt het me niet. Wie helpt mij het maken van een formule om mijn tekstbestand met diverse bijbelvertalingen in de juiste lay-out te krijgen.
In de bijlage een gedeelte van de tekst (kolommen A t/m D). In de kolommen F en G wordt de tekst weergegeven zoals ik hem hebben wil. Dus als in kolom A geen getal staat (er begint dan geen nieuw bijbelvers) , moet de tekst van kolom B worden toegevoegd aan die van de cel daarboven.
Omdat de spreadsheet meer bijbelvertalingen bevat, zijn sommige vertalingen over meer regels uitgesmeerd. Daarom zijn de regels 8 t/m 11 leeg.
Ik probeerde een en ander met een ALS-formule, maar dat lukt mij niet.
Wie helpt mij een goedwerkende formule te bouwen?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten
In de bijlage een gedeelte van de tekst (kolommen A t/m D). In de kolommen F en G wordt de tekst weergegeven zoals ik hem hebben wil. Dus als in kolom A geen getal staat (er begint dan geen nieuw bijbelvers) , moet de tekst van kolom B worden toegevoegd aan die van de cel daarboven.
Omdat de spreadsheet meer bijbelvertalingen bevat, zijn sommige vertalingen over meer regels uitgesmeerd. Daarom zijn de regels 8 t/m 11 leeg.
Ik probeerde een en ander met een ALS-formule, maar dat lukt mij niet.
Wie helpt mij een goedwerkende formule te bouwen?
Vriendelijke groet,
Guido van Harten